Ekonomide geldik “dipsiz kuyu”ya...

Helal olsun Cumhurbaşkanı Erdoğan’a, bunu ancak o söyleyebilirdi. “Yüksek enflasyon ortamında ne verirsek verelim dipsiz kuyu misali kaybolup gidiyor.” dedi.

Bunu iktidar adına kimse söyleyemezdi. Meselâ şöyle bir cümle kurduğunu düşünün Berat Albayrak’ın ya da Nureddin Nebati’nin “Ülkeyi öyle bir enflasyon ortamına getirdik ki ne verirsek verelim dipsiz kuyu misali kaybolup gidiyor.”

Hemen yakasına yapışılırdı bu iki ekonomi patronunun “Ne diyorsunuz siz?!” diye… Şu seçim ortamında böyle bir itiraf yapılır mı?

Sayın Cumhurbaşkanı da “İtiraf” babında kurmuyor o cümleyi zaten. “Enflasyon her maaşı dipsiz kuyuya atılan para”ya dönüştürmüş, kim yapmış bu enflasyonu bu hale, o belli mi?

Ecinniler olmalı değil mi?

21 yıldır ülkeyi yönetenlerin hiçbir kusuru yok!

Ekonomiyi başkaları yönetiyordu o zamanlar…

“Ekonomist” sayın Cumhurbaşkanı değildi. “Kafası basmayanlar” başkalarıydı. “Faiz sebep enflasyon sonuç” gibi “tez”ler vardı ekonomiye yön veren. “Nass”ın bile canına okundu bu süreçte.

Herkes “Liderliğinde” diye söze başladı. Ekonomi de “Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde…” bu hale geldi. O liderlik altında “Heterodoksi” de gidiyordu, “Ortodoksi” de… “Epistemolojiden kopuş” bile gidiyordu.

Bir gün birisi geldi, Mehmet Şimşek adında birisi, “Ekonomide rasyonaliteye dönmekten başka çaremiz kalmadı” dedi. Aaa baktık, bir önceki ekonomi bakanı “Safiyane - garibane” dinliyor bu sözleri… Yok mu beyim bir itirazınız? Bir gece operasyonunda KKM’ye hücum gerçekleşirken keyfiniz gıcırdı… Nasıl bir mucize gerçekleştirmiştiniz öyle… Sonra da KKM’den nasıl kurtuluruz’un çabası içine girilecekti “rasyonalite”ye yöneliş sürecinde…

Bir gün bir başkası çıktı, Merkez Bankası (MB) Başkan Yardımcısı, yani Cevdet Akçay, cesaretini toplayarak “Ekonomide ana linkler kopmuş, 7 aydır onları bağlamaya çalışıyoruz” dedi.

O linkler nasıl ve kimin ekonomi yönetiminde kopmuştu acaba? Herkes ıslık çalarak etrafa mı bakıyordu ne!

Enflasyonun oluşturduğu “dipsiz kuyu” vardı ortada… “Faiz sebep enflasyon sonuç” mottosu ile “Ben varken faiz yükseltilemez” bildirimiyle gide gide duvara dayanılmıştı. Mehmet Şimşek ve birlikte geldiği MB yönetimi, gariptir, işe, ekonomi çevreleri her ne kadar “utangaçça” diye nitelese de kademe kademe “Faizi yükseltmekle” başlamıştı. Yüzde 8.5, yüzde 15, yüzde 20, 25, 30, 35, 40, 45 ve nihayet 50…

Geldik mi “Enflasyon sebep faiz sonuç” mottosuna…

Kim söyleyecek şimdi bunu, hangi “ekonomist?”

Sayın Cumhurbaşkanı enflasyonu kimin dipsiz kuyuya dönüştürdüğünü söylemiyor. Sadece mazeret bildiriyor emekliye…

Belki bunu da söylemezdi ama o, böyle seçim ortamlarında muhteşem mazeretler bulur ve garip olan şu ki inandırır…

Emekli inanacak mı bu defa bilinmez, ondan da tedirginlik var görülüyor, ama son düzlükte ne kadar barut varsa harcanacak…

Cumhurbaşkanı meydanlarda, bakanlar cepheye sürülmüş durumda…

Yarın, diyelim Ekrem İmamoğlu seçimi kazanıp “Topunu birden yendik halkla birlikte” derse diye de düşünülmüyor. Tayyip Erdoğan, böyle bir yığınağı sandıktan mağlup çıkabilme ihtimalini ve İmamoğlu gibi daha üç – beş yıl önce bir ilçe belediye başkanının karşısında yenilmeyi dikkate alarak mı yapıyor? Garip!

Şu “liderliğinde” ifadesi var ya, her bakanın diline pelesenk olan, orada biraz “kaçma” ihtimali var gibi geliyor bana… Hani “Ben emir kuluydum” kaçışı var ya bazı siyasetçilerin…

Mehmet Şimşek işi sağlam tuttu gibi geliyor bana… “Rasyonaliteye dönmekten başka çaremiz kalmadı” demek, bir anlamda geçmişi silmek demek. Evet şu anda enflasyon çok yüksek ama sanki bunun vebalini “Önceler”e atmış oldu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan “önceler”in sorumluluğunu kime atıyor bilmiyorum. Sanki biraz “Dünyada da enflasyon var” diyerek zihinlerde daha önce oluşturulmuş “Dış çevreler” alt yapısına atıyor gibi ama bunu Amerika’nın, Almanya’nın hatta savaştaki Rusya’nın enflasyon rakamlarını bilen sokaktaki insan pek inandırıcı bulmuyor. Bir Arjantin var…Çok çok çook benzeşiyoruz. Acaba orada da mı “rasyonalite” geç gelmiş durumda da bunu yaşıyorlar…

Ben doğrusu Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Şimşek tarafından ikna edilebilmiş olmasını da çok çarpıcı buluyorum. Ne söyledi de ikna etti ya da vazgeçirdi kıskançlıkla üzerinde titrediği ana tezlerinden? Şimdilerde meydanlara taşınan “enflasyon dipsiz kuyusu” Erdoğan’ın önüne çok daha vahim bir gerçeklik olarak sunulmuş olmasın… Hazine, borçlar, MB’nin arka kapıdan döviz satışı, buna rağmen dövizdeki tırmanışın kontrol edilememesi…

“Linkler kopunca….” denmiştir belki de…

Ah sevgili emekliler… İş ne kadar zor biliyor musunuz? Ne versek dipsiz kuyuya düşüyor? Sabredin. Gelecek yıl “Elimiz düzelirse…” emin olun vereceğiz sizlere… Hem dışarda elde ettiğimiz başarılara bakın… Bir de Gazze sevinecek biz başarılı olursak… Tamam memleketi biz yönetiyoruz ama, İstanbul’u ve Ankara’yı da yönetirsek, daha iyi yönetmiş oluruz… Bakın Biden da davet etti bizi… Sisi ile de barıştık… vs..vs.. Gülsek mi ağlasak mı?

YORUMLAR (291)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
291 Yorum
  • Ömer / 28 Mart 2024 22:49

    Kainat üzerinde damadını bakan yapan Cumhurbaşkanı var mı acaba ? Allah yardımcımız olsun ne diyelim.

    Yanıtla (3) (0)
  • Hacı Bekir / 06 Nisan 2024 00:19

    Damadını bakan yapan cumhurbaşkanı olup olmadığını bilmiyorum. Ama damadını vezir yapan , sadrazam (baş vezir) yapan padişah çok var.

    Yanıtla (0) (0)
  • İbrahim / 28 Mart 2024 23:33

    Tahminen 31 Mart gecesi çok yerde "bir şeyler oldu ama ne oldu bulamadık" söylenecek. Dipsiz kuyu sadece kredi verilmeyen vatandaşa, dipsiz kuyu kredisi affedilmeyen vatandaşa. Yahu memur krediden takip yer birde soruşturma geçirip maaş cezası alır ama ihale alan hem affedilir hem yine ihale alır. Nasıl bir döngü anlayan bi anlatsa. Hanımı ikna edemedim yoksa bende onu iş kadını yapacaktım ama yazık ya dedi ben de içine etmiyeyim dedi. İyimi

    Yanıtla (2) (1)
  • okur / 28 Mart 2024 23:22

    Emekliler hadi gene iyisiniz, uçak biletlerinde emeklilere indirim varmış. Artık uçaktan inmezsiniz...

    Yanıtla (5) (0)
  • Turgay / 28 Mart 2024 18:50

    Valla hocam hafız mollanın hiç kabahati yok yorumları okuyunca bunu bir kere daha anladım. Atalarımız boşuna deveye diken insana seven dememişler.

    Yanıtla (4) (2)
  • Turgay'a / 28 Mart 2024 22:59

    Atalarımızın başka çok güzel sözlerinden değil de berduş sözünden,sokak argosundan faydalanmışsın meramını anlatmak için,seviyene çok uygun düşmüş,yakışmış :))

    Yanıtla (2) (0)
  • 1OKUR / 28 Mart 2024 23:15

    HARESE Devenin çok sevdiği dikendir, Deve yedikçe haz alır, Ağzı kanar ve ter ile kana karışıp ölür Deve.

    Yanıtla (0) (0)
  • Nedenini bul / 28 Mart 2024 00:25

    Mayıs öncesi bitti bu iş havası vardı.sonrasi malum .medya sayesinde bu hava oluşmuştu.aynisi olacak .Ankara belki İstanbul ve beş altı kent daha .oy oranı düşecek.eldeki il ve ilçeler kaybedilecek.yine nedenini bulamayacaklar bahaneler bulunacak.birileri suclanacak.ve halka hakaretler.sonraki seçimde daha kötü sonuçlar.hep olduğu gibi.

    Yanıtla (7) (11)
  • Bir / 28 Mart 2024 13:16

    Bildikleri tek şey kaybetmek.belki seviyorlar.ulke yönetmeyi da bilmiyorlar.yoksa bunca yıl yıpranmış ve bu olup bitene rağmen oyları artardı bir puan falan.o bile yok.

    Yanıtla (3) (5)
  • Erzurumlu / 28 Mart 2024 14:13

    Oy verdikleriniz yönetmeyi çok iyi bildiklerinden memleketin hali bu.

    Yanıtla (7) (3)
  • Ozelestiri / 28 Mart 2024 16:02

    Oy vermiyorum akp vb değilim.kendi halınızı anlayın anlatın.sizler nasıl herkesi elestiriyorsaniz siz de eleştiriye açık olacaksınız .bahane bul birilerini suçla halka hakaret et.her seçim sonrası tek yaptığınız. Bu.

    Yanıtla (2) (5)
  • Erzurumlu / 28 Mart 2024 20:31

    Sayın özeleştiri. Oy ver becermezlerse eleştir. Israrcı iktidarı eleştirme muhalefeti eleştir. Makarna, kömür, hakedilmeyen sosyal yardım(rüşvet), parti ilçe teşkilatlarında dağıtılan kadro karşılığı oy verenleri.bir faniyi peygamber gibi görenleri, bir dediği bir dediği tutmayan kisinin sözlerini tevil edenleri, hakkı 23 bin olduğu halde 10 bin emekli maaşına razı olanları, ülkenin mültecilere işgal edildiğini gördüğü halde iktidara oy verenler dile getirmek hakaret değildir. Gerçeklere alışın.

    Yanıtla (7) (2)
  • Ozelestiri / 28 Mart 2024 22:38

    CHP liler seçimleri hep kaybeder.oyu gram artmaz azalır.bu seçim de aynısı olacak.aynaya bakmazlar .muhalefete muhalefet etmeyin derler.medyasi seçmeni dahil kendilerine oy vermeyeceğini söyleyen iyip dem vs lerine hakaretler ederler .seçimi kaybedince bunları suclarlar bahaneler bulur halka hakaret ederler.sen yapmiyorsan aferin sana .Nisan'da niye oyunuzun artmadigini her seçimi neden kaybettiğinizi araştır yapılmaya o yap yani.butun il ilceleri kaybedecek siniz.ucbes il kalacak.

    Yanıtla (2) (2)
  • Tsli / 28 Mart 2024 17:52

    Kimse Erdoğan'dan para istemeyor. Bara bulda demiyor. Türkiye'nin var olan sana teslim edilen paralarını ne yaptın, kime verdin , kimin cebine koydun onu soruyor.ulkemizin parası vardı. Teslim aldığın hazine iyidi.

    Yanıtla (15) (3)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 18:02

    Eğitim,sağlık,savunma,yol,köprü,hastane,hızlı tren,emekli
    maaşı,depremde yıkılan şehirlerimizi ayağa kaldırma...
    Devlet bunlar için su gibi para harcıyor.

    Yanıtla (3) (18)
  • Emin / 28 Mart 2024 18:16

    Emin misin?

    Yanıtla (7) (1)
  • Masum / 28 Mart 2024 18:21

    22 yıldır topladığı vergiler, özelleştirilen millet malları ve toprakları, Merkez bankasındaki malum olanlar hepsini topla ondan sonra suya gel.

    Yanıtla (9) (3)
  • okur / 28 Mart 2024 21:43

    buna sence kim inanır.biliyorum ama söylemem.

    Yanıtla (0) (1)
  • OkurM / 28 Mart 2024 21:50

    400 milyar dolar hikayesi var...
    Aslı var mıdır ki

    Yanıtla (0) (0)
  • a²+b / 28 Mart 2024 21:49

    Dipsiz kuyunun altında 4 şeritli yol var, aya çıkıyor sadece iktidar ve yandaş müteahhitleri kullanabiliyor

    Yanıtla (5) (1)
  • OkurM / 28 Mart 2024 21:40

    Seçime artık countdown başladı. Panik büyük. Akp tüm düğmelere basmaya başladı.

    Yanıtla (1) (1)
  • Toprak KARA / 28 Mart 2024 09:34

    Sayın Yazar;
    Gezi olayları 100 milyar TL

    15 Temmuz hain darbe girişimi 100 milyar TL

    Pandemi Kapanmaları 150 milyar TL

    Yangın ve sel felaketleri 50 milyar TL

    Asrın felaketi olan deprem 120 milyar TL

    Bunlar sadece bu ülkenin başına son 11 yılda gelen olaylar yine iyi ayakta duruyoruz halimize şükredelim.

    Yanıtla (11) (77)
  • Felix Shancez / 28 Mart 2024 11:01

    Haline şükretme, AKP ile kazandığın cukkaların hepsini fakirlere dağıt. Boş laf sahibi insan ile içi boş teneke arasında sadece metal farkı vardır.

    Yanıtla (50) (3)
  • muzaffer / 28 Mart 2024 11:54

    Saydığın felaketlerin toplamı, bu iktidarın sattıklarından aldığı 70 milyar doları bulmaz. İktidarın beceriksizliğine mazeret aramanın gereği yok.

    Yanıtla (32) (4)
  • KARA'ya / 28 Mart 2024 16:32

    Eğer adın ve soyadın, sıraladığın sahte gerekçeler gibi, sahteyse KARA sana cuk oturmuş!
    İronik olanı ise, soyadını KARA olarak seçen birinin AK Parti'yi savunuyor olması...
    Allah'ın sopası olsa gerek(!)

    Yanıtla (8) (4)
  • Turgay / 28 Mart 2024 18:49

    Gezi 100 milyarı okudum gersine gerek kalmadı. Ya kurda 15 kuruşluk artış oldu yüz milyarlarca zarar lira öylemi peki o zaman 1.8 tl olan dolar şimdi 32 lira zarar kaç lira ve kim yaptı bu zararı?

    Yanıtla (3) (1)
  • M. Kamil Z / 28 Mart 2024 18:54

    Adam gibi bir iktidar bearing hepsine onceden tedbir alır. Bu iktidarin beceriksiz olduğunu başka türlü söylemezdiniz. Teşekkür ederiz. Bizde biliyoruz yetersiz ve beceriksiz olduklarını, sırf kendi yandaşlarına ülkenin tüm kaynaklarını peşkeş çektiklerini. Sizlerden duymak ayrica bir güzel.

    Yanıtla (4) (2)
  • Sacid// / 28 Mart 2024 21:19

    Bir de chp li belediyelere bakıversen, göreceksin neler olduğunu, hiç unutmam bundan 30 yıl önce chp li belediye, yılbaşı kutlaması yapmış, bunun için bir depo rakı, bira vs,. almışlar, hepsini içememişler, kalanları ak partili belediyede satmıştı.

    Yanıtla (0) (5)
  • M. Kamil Z / 28 Mart 2024 23:25

    Aklı bu kadar işte. Ülke batmış karsilastirdigi bir depo rakı. Cahil feraseti ne berbat bir şeymiş öğrenmiş olduk.
    Hayır CHP li değilim. Parti tutmak tarzım değildir. Parti halka hizmet icin vardir. Programını açıp okursun tutarli mi değil mi denersin, başarısız olunca değiştirirsin. Tapmaya gerek yok.

    Yanıtla (1) (0)
  • okur / 28 Mart 2024 21:39

    128 milyar dolardan neden bahsetmiyorsun.

    Yanıtla (1) (0)
  • Turgay / 28 Mart 2024 19:04

    Adam vekil olduğundan 145 bin tl alıyor aynı zaman da vekil emeklisi olduğundan 90 bin tl alıyor gariban emekliye de git simit sat diyor. Boşuna demiyorum deveye diken insana seven diye. Bize bu adamları seçin yoksa CHP gelir diyorlar. İsterse DEM gelsin inanın bunlar kadar çalmazlar.

    Yanıtla (12) (2)
  • okur / 28 Mart 2024 21:37

    bu adam mhp li milletvekili ve haberlerde bilmem kaç milyarlık ihale almış.parası az olduğu için ek iş yapıyormuş.Bizede simit satın diyor.mhp ye çok üzüldüm böyle adamları tutuyor.

    Yanıtla (3) (0)
  • Nihat Osmanoğlu / 28 Mart 2024 15:57

    Sayın yazar, Davutoğlu, Dilipak vb. bir dönem Tayyip beyin yakınında bir etki alanları vardı ve bu etkiyi kendilerinden zannediyorlardı. Ama gerçeğin öyle olmadığını, muhalefete geçince anladılar. Malum "muhalefet, aczin menşeidir". yanisi ancak acizler muhalefet eder. Bir iş yapmaya kudreti, iradesi olan yapar, olmayan ancak muhalefet eder. Zuumlarınca Tayyip gidecek, dertler bitecek. Acziyetlerinden ne Tayyipi gönderebildiler, ne de dertleri bitirdiler.

    Yanıtla (2) (2)
  • OkurM / 28 Mart 2024 21:37

    Reis Istanbulda dört senedir istediğini yapamıyor. İstanbul nispeten rahatladı. Büsbütün gidince, en azından hır gür biter

    Yanıtla (1) (1)
  • Okur / 28 Mart 2024 19:06

    Akp 22 yıldır iş başında, ekonomi çökmüş, kendi ifadeleri ile DİPSİZ KIYU olmuş,
    Ve tekrar bu milletten oy istiyorlar.
    Bu millet bunların marabası mı?

    Yanıtla (4) (1)
  • yorgun / 28 Mart 2024 20:34

    Değil ama milleti yarısı alternatif yok diyor, dönüp muhalefete bakıyoruz, orada da umud yok, mecburen mevcut iktidara dönüyoruz. Bu bağlamda bazıları tepki gösterecek ama sorun muhalefette, eğer güven verseydi böyle olmazdı.Zira genel seçimde bir adım kalmıştı, fakat sonuçlandıramadılar.

    Yanıtla (2) (1)
  • okura / 28 Mart 2024 21:35

    evet maalesef.

    Yanıtla (0) (1)
  • Sacid// / 28 Mart 2024 21:26

    Kılıçdaroğlu tarafları pankart asmış:Pankartta seni sırtından hançerleyenlere oy yok yazıyormuş. İmamoğlu kesin yolcu.

    Yanıtla (1) (3)
  • The end / 28 Mart 2024 21:05

    Seçimlerden sonra emekli aylıklarını değerlendireceğiz diyor.bende inanıyorum.yemezler.bu kaçıncı kandırma. Bir iki üç say say bitmez.

    Yanıtla (3) (1)
  • Kafası karışık bir Karar okuru / 28 Mart 2024 20:41

    Sayın Taşgetiren, acaba o dış güçerden, Arjantin kastediliyor olmasın ya? Hani bize kasti bir şekilde enflasyonlarını bulaştırmış, olabilirler, neticede, ha de dersiniz:)

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat E. / 28 Mart 2024 20:36

    Dipsiz kuyunun ekonomisi böyle olur. Her seçim öncesi ezdirmeyceğiz, zam yapacaz, bugün ise emekli maaşını Temmuz`da masaya yatıracağız diyor. Buna, oylarınızı bize verirseniz şantajı denir! İstanbul`da Bakanlar bile seçim için yollarda. Devlet erkanı, devletin parasını, vergilerimizle yani, dolaşıp propaganda yarışında. Reis "İnşallah, yılın ikinci yarısında enflasyon düşecek, rahatlayacağız" dedi. Son 4 yılda aynı minvalde 6 defa benzer sözler. İşimiz Allaha kalmış Rasyonaliteyi kim takar.

    Yanıtla (1) (0)
  • The end / 28 Mart 2024 20:04

    Hayden emekli kardeşlerim tiyatroya gidek.indirim varmış.ocakla gidip trenle gelelim.bide kargo gönderelim.yasasin!!!!!

    Yanıtla (2) (0)
  • Matrakçı... / 28 Mart 2024 20:02

    Epistemoloji profu feyizli..Herseyi de biliyor..

    Yanıtla (1) (0)
  • HAYRETTİN ULUSAL / 28 Mart 2024 13:29

    Sayın Taşgetiren, sizi ilk kez Üsküdar'da bir sohbette görmüştüm.Sesinizdeki o buğulu tını bende,samimiyetinize ve ihlasınıza yönelik bir hissiyat oluşturmuştu. O zamandan beri yazılarınızı okurum.Yazdıklarınızdan vicdanıma ve ihlasıma bir şeylerin geçtiğini hissederdim.yazdıklarınızı gene okuyacağım. Ama bu sefer , ihlâsınızdan bana bir şey geçsin diye değil- ihlassızsınız diyemem, o benim haddime değil-sadece ne yazdığınızı görmek için okuyacağım.

    Yanıtla (7) (16)
  • xyz / 28 Mart 2024 14:39

    Üzülerek yazdıklarınıza katılıyorum Hayrettin bey.....Ahmet Ağabey kanaat önderliğinden muhalif gazeteciliğe doğru hızla savruluyor.Adeta pazar gününü iple çeken,kazanmanın kokusunu alan laikçi muhalif gazeteci heyecanını hissediyor insan...Erdoğandan daha iyisini ortaya koyabilecek bir lider güçlü bir muhalefet ortaya çıkaramadığımız için hepimiz sorumluyuz.Muhalefetin liderliği parababası müteahhite geçiyor.Artık düşünün kaliteyide,ülkenin geleceğinide.....

    Yanıtla (2) (15)
  • Okurrr / 28 Mart 2024 14:42

    Ne yazacak ,dön baba dönelim kabilinden hep aynı minvalde yazılarla Erdoğan alerjisini dile getirecek .iktidara çatacak.

    Yanıtla (2) (10)
  • Turgay / 28 Mart 2024 18:53

    Bence hiç okumayın. Çünkü okuduğunuzu anlamak için okumuyorsunuz .

    Yanıtla (2) (2)
  • Muson / 28 Mart 2024 18:49

    Faiz neden , enflasyon sonuçtur diyen herkes cahildir veya yalancıdır ama bizde hem cahil ,hem yalancıdır !

    Yanıtla (1) (1)
  • Ahmed 61 / 28 Mart 2024 18:42

    Bir kaç gün evvel abd'de yaşayan arkadaşımla görüştüm.Sordum,ne yapıyorsun?"çalışıyorum,bir saatlık ücretim altı yüz tL, iyi para"Ula Zeki o nasıl abd'dir? Türkiye'ye den emeklisin,abd',den malulen emekli'sin ve hala çalışıyorsun!ne durursun orda?ya gel,ben burada bir emekli maaşı ile geçiniyorum"

    Yanıtla (4) (2)
  • KARAR okurr / 28 Mart 2024 18:32

    ALINTI:"Dudayev, Çeçen mafyasının Moskova’daki hâkimiyeti üzerine sorulan bir soruya şöyle cevap vermişti:
    "Bir ülkede polis varsa mafya yoktur. Mafya varsa, polis yoktur. Veya bir ülkede devlet varsa, mafya yoktur, mafya varsa devlet yoktur, yani mafya varsa, devlet mafyadır."

    Yanıtla (6) (0)
  • ŞAŞKIN / 28 Mart 2024 18:25

    Hiçbir hedefi tutturamamışsınız,sözleriniz tutulamamış,ağzınızı her açtığınızda enflasyon ve döviz fırlamış,memleket yangın yerine dönmüş,halkımız bilinen geçmişimizde görülmedik kadar dara düştü, idareyi bırakmak aklınıza gelmiyor,ekonomiye güven kalmamış,seçmen her seçimde bişeyler verilmesine alışmış,gene vermek istiyorsunuz ama hazine boş,hazineye daldırdığınız el hep boş çıkıyor,fare düşse kafası yarılacak,idareyi bırakmıyacaksanız tek çare İMF eliyle ACI REÇETE uygulamak !

    Yanıtla (3) (0)
  • Merdo** / 28 Mart 2024 18:19

    *"17 bakan geldi de İstanbul'a senin gibi bakan gelmedi."
    Tvde gördüm ilgimi çekti
    İmamoğlu mitinginde.*

    Yanıtla (5) (0)
  • Mahmut / 28 Mart 2024 18:05

    Çok doğru yorum

    Yanıtla (0) (0)
  • The end / 28 Mart 2024 17:50

    Erdoğan bayramda 3000 TL verecekmiş. Merak ediyorum. Verile kağıt paracasimi, yoksa paramı olacak.anlayamadum.

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 08:45

    Hükümet enflasyonun 2026'da tek haneye ineceğini söylüyor.Sabır diye bir erdem olduğunu hatırlamak lazım. Ama "seçim var,hükümete vurmamız lazım,biz sabredemeyiz" havasındayız. Deprem oldu,dünyada ekonomik kriz oldu, pandeminin etkileri oldu derken enflasyon yükseldi.
    Yükseldiği gibi de düşecek.
    Ayrıca bizim insanımız için ekonomiden önce gelen değerler var.Mesela benim emekli maaşım 22.000 lira.CHP bana noterden senet
    verse maaşını 100.000 lira yapacağız diye,oyumu gene vermem.

    Yanıtla (7) (47)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 13:24

    Muhalifler Türkiye'nin başarılarından hazzetmiyor.
    Çünkü o zaman hükümete vuracak bir şey bulamıyorlar.
    Bir şeyler ters gidince pek memnun oluyorlar, sevinçlerine payan olmuyor.

    Yanıtla (5) (33)
  • Felix Shancez / 28 Mart 2024 13:53

    Baş ekonomistin hiç suçu yok yani!.

    Yanıtla (20) (6)
  • Bir Kişi / 28 Mart 2024 14:26

    Niteliksiz bir oyu ne yapalım. Sadece 1 oy. Aysu Kayacı kulakların çınlasın.

    Yanıtla (12) (2)
  • Fena / 28 Mart 2024 16:31

    Allah size izan versin. Bırak enflasyonu karnımız doymuyor, sen ona bak. Ben de 24 bin alıyorum. Bir kangal sucuk 250 tl. Bir kahvaltılık . yaş 59 . Domates 1 euro dan fazla . Abim Almanyada market resmi atıyor. 0.89 cent. Elma ,armut saymıyorum bile. Zaten gezmeyi çoktan unuttuk. . Erdoğan dan da önce enflasyon gördü. Ancak bu millet kavun karpuz hasreti çekmezdi. Kasap kiuyruğunda beklemezdi

    Yanıtla (7) (3)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 18:04

    Abingil yurt dışında elmayı armudu da tane ile alıyordur,
    istersen bir sor.

    Yanıtla (1) (8)
  • Fena / 28 Mart 2024 18:58

    Sayın Bayım, biz kasa ile alıyorduk. Şimdi biz de tane ile alınca Almanya ile eşitlenmiş mi ? olduk. Allah gerçekten izan versin

    Yanıtla (2) (1)
  • MisaFİR / 28 Mart 2024 17:39

    Kul hakkına girmeyiz-Bize 100 bin verse Vebal almamak adına ,oy vermeyiz (!!!)

    Yanıtla (2) (1)
  • HAYRETTİN ULUSAL / 28 Mart 2024 11:45

    Ak Parti'ye seçimi kaybettirmek amacıyla bir araya gelmiş ,sağcı- muhafazakar partileri anlamıyorum.Kendilerinin seçimi kazanma şansı yok. Destekledikleri partiler belediyecilikte çok başarılı olsa yine bir şey demiyeceğim.İzmir yıllardır ne halde, İstanbul dört senede ne hale geldi. İstsnbul' da tepede bir adam var: Makam - mevki dağıtıyor, para dağıtıyor, beğenmediğini afaroz ediyor,en tehlikelisi de haddi olmadan uluslararası bağlantılara kalkışıyor.

    Yanıtla (7) (44)
  • OkurM / 28 Mart 2024 12:17

    Yandaş kanal etkisi neler yazdırıyor...? Şaşırtıcı... Bu ortamda bir kısım halk hala nasıl oy veriyor sorusunun cevabı burada

    Yanıtla (22) (6)
  • Vatandaş / 28 Mart 2024 16:42

    Hayrettin Uysal Akparti seçimi kaybetmeli,gecinemiyoruz,pazara çıkamıyoruz,peynir,kıyma alamıyoruz,Akparti bizim için hiçbir şey yapıyor,Ankara adayının arsası,evi küçük bir devlet toprağı kadar,artık yeter...

    Yanıtla (5) (1)
  • Vatandaş Adem / 28 Mart 2024 16:33

    Akparti vatandasla linkini kopardı varsa yoksa yandaş müteahhitler,onlarında sayısının az olduğu malum,geriye ne kalıyor kıvır babam kıvır temmuz gelsin emekliyi göreceğiz.

    Yanıtla (4) (1)
  • Ķâra TOPRAK. / 28 Mart 2024 16:21

    "128 milyar +429 milyar $$
    Suriyelilere 45 milyar $ ,Parsel parsel, Dinozor, 1200 oda Saray 8 uçak, Binlerce koruma, lüks makam araçları
    Say say bitmez. Der susarız "

    Yanıtla (10) (2)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 16:21

    Demireller, Ecevitler, Özallar zamanında bu kuyunun dibi vardı. Şimdi maşallah bunun zamanında, kuyu da dayanamadı dipsizleşti. Ne atarsan yutuyor. Bu kuyu da dip dahi bırakmayanlar tek adamın zatalileri. Uyu millet, sen buna layıksın ki bu seni yönetiyor. Bırakıp gitmeyede niyeti yok.

    Yanıtla (11) (2)
  • Türk / 28 Mart 2024 16:07

    Haram ya da helal ver Allah’ım bu kulların yer Allah’ım diyenler,konuya Devletin malı deniz yemeyen keriz olarak bakanlar, ne olacak canım 80 yıldır laikçiler yedi şimdi sıra bizde diyen “mücahitler”, vergi vermeden almaya alışmış parazit sürüleri, geçen sene ve her sene köprülerden kaçak geçiş yapan 20 milyon araç sahibi, elektrik çalarak tarlalarını sulayanlar ve evlerini ısıtanlar, babalarından kalan emekli maaşını alabilmek için güya kocasından boşananlar ülkeyi bu hale siz getirdiniz!

    Yanıtla (2) (1)
  • Hülya Tatlıdil / 28 Mart 2024 12:46

    Anadolu ve Türkiyemiz de yaşayan analarımız ve kızlarımız, dünyanın sayılı güzel kadınlarıdırlar. Maalesef 23 yıllık AKP iktidarı, özellikle 2018 den sonra, fakirleştirilen KADINLARIMIZ; YETERSİZ BESLENME, BÜTÇELERİNİN YETTİĞİ, UCUZ SAHTE VE SENTETİK GIDALARDAN DOLAYI, ONLARIN DA GÜZELLİĞİNİ GÜN BE GÜN KAYBETTİRİDİ. 31 MART da, SANDIKLARDA, KADINLARIMIZ VE KIZLARIMIZIN İNTİKAMI DA AĞIR OLACAK….

    Yanıtla (6) (3)
  • Hayati Kahraman / 28 Mart 2024 16:05

    Ahhhh Hülya hanım ahhhh, siz işin güzelliğindesiniz, biz askıda ekmek den yeterli ekmek kapabilirsek, o ekmeğe katı yağ sürüyoruz, çay la onu tüketiyoruz, hanım ın sol göğsün de bir topaklık oluştu, 42 gün sonraya randevu aldık, bakalım doktora göstereceğiz….

    Yanıtla (7) (1)
  • Nihat Osmanoğlu / 28 Mart 2024 16:05

    3 seçim önce Patlıcan gözdeydi. 2 seçim önce Patates, geçen seçimde Domates, şimdi ise emekli. Bir seçimi bu kadar basite indirgemek gerçekten müthiş bir vizyonsuzluk, basiretsizlik. Ya Hu! en basit işler bile onlarca sebebe bağlıyken, seçimi bu kadar basite indirgemek!?

    Yanıtla (4) (1)
  • muammer / 28 Mart 2024 15:26

    Din iman Peygamber Allah diyerek ülkeyi bir felaketin eşiğine getirip bıraktılar..Altları pislikle dolu olduğundan kirli bezlerini/kendilerinin değişimini de sonuna kadar engellemek için gayri meşru-yasa dışı her türlü yolu da deniyorlar.Allah bizi bunların elinden kurtarsın.

    Yanıtla (9) (1)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 15:06

    Birisi 128 milyar $'ı saçtı savurdu.Bir başkası KKM diye saçma sapan bir uygulama icat etti.Buna da bu milletin vergilerinden 900 milyar $ yatırıp (bu miktar şimdilik bilinen) zengini daha zengin yaptılar.Bir başkası ise "ben ekonomistim" diye meydanlarda nutuk attı "gittiğin yol yanlış" diyenlere"bunların kafası basmaz" diye cevap verip 3 yılda ülkeyi çökertti.Suriyelilere harcanan, müteahhitlere verilen, uçak inmeyen havaalanlarını saymıyorum bile.Simdi de dipsiz kuyu muhabbeti yapıyor.

    Yanıtla (8) (3)
  • Dipsiz Kuyu / 28 Mart 2024 14:45

    Dipsiz kuyu gibi garip tanımlamalara gerek yok. Kuyuyu da, dibini de, herşeyi yutanın ne ve kim olduğunu da gayet iyi biliyoruz. Ülkenin tüm kaynaklarını çarçur eden yapıdır dipsiz kuyu, döviz garantili kamu müteahhitleridir, en düşük seviyeden kredi ve teşvik alıp geri ödemeyen, üstelik vergi affı getirilenlerdir, millet ucuz et kuyruğunda beklerken yüzlerce dairesi olanlardır o kuyu.

    Yanıtla (4) (1)
  • Gercek / 28 Mart 2024 14:39

    Geçen birkaç yıl önce tuhaf giyimli tuhaf trasli amcalar teyzeler vardı hani gençler agizlarini açtıklarında “ göster telefonunu” diyenler agliyorlarmis sabah 5 de et kuyruklarina giriyorlarmış. Birde Allah’ın sopasi yok diyenler utansın!

    Yanıtla (4) (2)
  • The end / 28 Mart 2024 14:06

    O kuyu birgün Erdoğan'ı da yutacak. Atacak birşey kalmayınca Millet oraya atacak.Erdoğan dipsiz kuyuya sürekli atıyor. Emekliyi,asgari ucretliyi, çiftçiyi, tarım, köylü,hayvancılık.sadece arkadaşları olan ihalecileri o kuyuya atmıyor.onuda millet o kuyuya atacak inşallah.

    Yanıtla (10) (3)
  • Tsli / 28 Mart 2024 14:01

    Emekliye indirim olacakmış. Ben emekliyim. Her gün trene uçağa biniyor, PTT kargo kullanıyorum.cok iyi aferum bakan bey.ne güzel dusunmussun.demek kargo indirimi var. Bu emekliler size bayramı da, indiriminde gösterecek. İnşallah oylarinizda büyük bir indirim olacak. Bu indirim Turkiyenin heryerinde olacak.insallah.

    Yanıtla (10) (1)
  • The end / 28 Mart 2024 13:57

    Emekli alacağı bayram ikramiye/ kağıtlar düşünüyor. Zira kağıt ise yaramiyor.

    Yanıtla (1) (0)
  • teşbihçi / 28 Mart 2024 13:28

    Sayın yazar, ekonomi konularına değinmenize binaen acaba neden chp ibb spor klübü imamoğlu inşaat arasında cereyan eden para kuleleri olayından bir satır bile bahsetmiyorsunuz?

    Yanıtla (5) (17)
  • Felix Shancez / 28 Mart 2024 13:53

    Di mi ya!.. 22 yıldır ülkeyi soyup soğana çeviren bir iktidar varken, CHP'nin parti binasının satılmasında "elden para verilmesi" bir suçu(!) öne çıkarmak lazım.

    Yanıtla (16) (3)
  • Ahmed 61 / 28 Mart 2024 13:52

    Bütün derdimiz şu fani dünya,başka dert yok!Beyler tahtından inerler
    Ayaksız ata binerler
    Toprağa gömüp dönerler ..dünyanın hepsi bu,,sonrası;Ya cennete bahçesi,ya gayya kuyusu

    Yanıtla (4) (1)
  • Yoksul / 28 Mart 2024 13:46

    Yarım kaldı yani demem o ki hanımefendi iyi bir sanatçı 90 li yıllar meşhur olmuş herhalde maddi yük de iyidir ama o da emekli maaşı az bulmuş. Vallahi ne yöneten-yönetenler doyuyor ne de yönetilen millet. Daha çok çok ver diyor iyi de var mı ki versin, zaten çoğunu kendileri yiyor kalanı da bizlere dağıtıyor. Milletce halimiz kedi ciğer, böyle baş böyle tarak.

    Yanıtla (2) (0)
  • Yoksul / 28 Mart 2024 13:25

    Ne alaka diyen çok olacak ama, değerli sanatçı Yıldız Tilbe emekli olmuş, ne ka maaş yazmamış ama az bulduğu. Devlet takribi toplam 35 milyon maaş ödeme yapıyor. 850 milyar $ yıllık milli hasıla. Kimse maaşı beğenmez. Yatırım üretim tüketim. Örn.ben 3 kişilik aile 32 tl dolar bazında yıllık 20 bin dolar böl 3 e 7 bin dolar yok, ki kendimce aç değilim durum iyidir. Özellikle bu iktidar ve öncekiler de dahil milli hasıla hesabı aynı kedi ciğer olayı gibi. Palavracı bir milletin hiçbir işi doğru

    Yanıtla (0) (0)
  • yorgun / 28 Mart 2024 13:16

    Ahmet abinin şemsiyesi altında, yorumcular habire iktidara yükleniyor, tamam eleştirin ama 22 yıldır muhalefet nerde diye düşünmüyor, sormuyorlar, yoksa sormak mı istemiyorlar anlamış değilim.

    Yanıtla (5) (8)
  • Okurunuz / 28 Mart 2024 12:10

    Hemen hemen bütün eleştirilere eyvallah. Ancak yapılmayan bir eleştiri daha var. Onu da ben yapayım. Halk muhalefete güvenmiyor. Muhalefeti eleştirip hizaya getirmek, iktidarı eleştirmekten daha zor. Çünkü muhalefeti eleştirmek, neyi nasıl yapacağını açıklamaya zorlamaktır. İktidar cenahında hazır yanlışlar, hatalar, eksikler varken, kolayca hicvetmek, matrak geçmek varken, neden zor olan için kafa yoralım?

    Yanıtla (2) (7)
  • Yusuf / 28 Mart 2024 13:13

    Bunların yerinde tuzluk olsa evladir.

    Yanıtla (1) (0)
  • Okursa / 28 Mart 2024 12:51

    "Beraber yürüttük biz bu yollarda
    Beraber iç ettik koca ülkeyi yağan yağmurlarda
    Şimdi dinlediğim tüm şarkılarda
    Bana her şey sana verdiğim destekleri hatırlatıyor"
    Herkes bir gün keşke kolum kopsaydı da desteklemeseydim diyecek. ben diyorum.
    Dini de, ekonomiye de, hakkı da, hukuku da, insanlığı da bitirdiler

    Yanıtla (14) (1)
  • efedamat / 28 Mart 2024 12:46

    Allahın on pulunu paylaşsın on kul
    bir kişiye tam dokuz dokuz kişiye bir pul
    böyle taksimi kurt yapmaz kuzulara şah olsa
    zamanımıza uydurursak milyonlarca işsiz var ama bir kişi beş yerden maaş alıyor.
    böyle taksimi kurt yapmaz ama saray yapıyor.
    tebasınin bir eli yağda bir eli balda vatandaşı mübarek ramazanda 1 kğ et kuyruğunda.sofrasına 100 gr pastırma koyamıyor.
    ve iktidar 1994 yılındaki su kuyruklarından medet umuyor.
    20 yıllık bir iktidar acınacak durumda ve ülkede acınacak halde.

    Yanıtla (9) (0)
  • Sedat F. / 28 Mart 2024 12:22

    "Dipsiz kuyu ekonomisi" yakinda Türkiye'de sinemalarda,

    trajikomik bir film,senaryo RTE ,reji RTE. diger rollerde

    Berat Albayrak,Nureddin Nebati ve misafir oyuncu M.Simsek.

    Konu gercektir.23 yildir Türkiye'yi "Babasinin ciftligi"gibi yöneten,

    kendinin uzman ekonomist olgunu gururla haykiran bir siyasinin sonunda ülkeyi dipsiz kuyuya nasil mahkum ettigini anlatiyor.

    Yanıtla (12) (1)
  • Emekli / 28 Mart 2024 12:19

    Ahmet bey, dünyada bu kadar kötü yönetip, bu kadar kandırabilen bir yönetici; bu kadar zulme, hakarete, fakirliğe maruz kalıp, yine destek veren bir millet yoktur. On bin on üç bin maaşla hayatta kalmaya çalışan bir emekli hala oy veriyorsa bu sonucu hak etmiş demektir. Tek dert maaşlar değil, haksızlık, zulüm, adaletsizlik, sefahet, dinsizlik, deizim, hırsızlık, yolsuzluk vs almış başını gidiyor, ama hala kandırılabiliyor bu millet

    Yanıtla (20) (2)
  • DALGACI / 28 Mart 2024 10:17

    Ne olmuş yani ekonomi dipsiz kuyuya getiririldiyse...

    EN büyük hastaneler,

    EN büyük otoyollar,

    EN büyük hapishaneler,

    EN büyük köprüler,

    EN büyük saraylar vs,vb...

    85 milyona ait değil mi?

    Efendim, torunlar bile borçları bitiremeyeceklermiş de,

    kurtuluş savaşı sonrasında kalkınma projeleri için vergi salmak isteyen hükümete Atatürk; "..Halka eziyet olmasın, ehemmiyeti olmayanlar gelecek nesiller zamanında yapılsın.." demiş de...

    O yapılanları 70 milyar $'a sattık da yedik mi?

    Yanıtla (31) (1)
  • vatandaş / 28 Mart 2024 11:15

    Senin konuştuğun kadar serbest ben konuşamıyorum.Doğru söyleyeni dokuz köyden kovuyorlar!Biraz da ahlaktan,adaletten insanve kul hakkından bahsetseydiniz ya...

    Yanıtla (1) (4)
  • Vatandaş'a / 28 Mart 2024 12:48

    Ey vatandaş.
    Boşuna; ülkeler arasında kendi dilinde okuduğunu anlamayanların en çok olduğu Türkiye olduğunun ispatı kişi...
    Yazıdaki apaçık ironiyi bile anlamamak marifet ister ki; maşallah hayli marifetlisin bayım(!)..

    Yanıtla (6) (0)
  • Dalgacı'ya / 28 Mart 2024 11:32

    Dostum,
    Eserleri sayarken en önemlisini yazmamışsın.
    Erdoğan'ın büyük fedaKÂRlıkla yurdun dörtbir yanında inşa ettiği YATIP YUVARLANDIĞIMIZ millet bahçeleri Almanya'da bile yok!
    100 yıllık cumhuriyette AK Partiden başka, (milletinin rahatını, huzurunu düşünüp) bir karış millet bahçesi yapan iktidar var mı?
    Yoksa sen de Reisu kıskanlardan misun?(!)

    Yanıtla (10) (1)
  • erhan / 28 Mart 2024 12:04

    Karar gazete`de haber: İki isviçre Banka`sı raporuna göre, TR`de deki servetin %40 ı nüfusun %1 lik kesimine ait diyormuş. Alıcılar belli, satıcılar belli. Sattı savdı, satmadıklarını da Türkiye Varlık Fonu adı altında kendi emrine amade kıldı. Emekliler bile yeniden iş aramaya başlamış. Kimin umurunda.
    Kimi zamanlar canım sıkılır,
    Boşuna okuyup boşuna yazıyoruz diye.
    Kim okuyor ki bir kere?!
    Sen ben bizim oğlan.

    Yanıtla (8) (1)
  • Okur / 28 Mart 2024 12:03

    Yana döne döviz arayan akp’nin ekonomistleri mb’ında olan dövizi niye sattı, hala satıyor. Yaw, satmak için döviz ‘dieniyoruz’ Araplardan. Adamlar karikatürünü bile yaptı bunun. Ne hale düşürdüler Türkiye’yi. ‘Yaparsa akp yapar’ diyorlardı, yaptı. Şimdi seçimde yine akp’ye oy verecekler. Versinler. Bu günün yarını da var.

    Yanıtla (3) (0)
  • Sonuç şu / 28 Mart 2024 11:55

    Ben artık siyasetçilerden çok bir kısım vatandaşlarda buluyorum problemi. Büyük bir kesim ne söylesen tarafına toz kondurmuyor. Bunu bilen siyasi tayfa niye yorsun ki kendini. Hey gidi eski anlayış. Neredesin? Rabbim akıl tutulması yaşayanlara feraset versin.

    Yanıtla (2) (0)
  • 0606 / 28 Mart 2024 11:50

    Aynı potlar, aynı gaflar,
    On beş yıldır aynı laflar,
    Geçin beyler bitti bu iş!..
    Satman dedik duymadınız,
    Sata sata koymadınız!..
    Yiye yiye doymadınız,
    Geçin beyler bitti bu iş!..
    Tünel-münel, yol-mol hallet,
    Yaptığınız her şey illet!..
    Ceremeyi çeken millet,
    Geçin beyler bitti bu iş!..
    Üniverste tamam, var da,
    Mezun olan sokaklarda...
    İş-güç yoktur hepsi darda,
    Geçin beyler bitti bu iş!..
    Tek adamlık nerden çıktı?
    Sıktı bre artık sıktı!
    Sizden olan sizden bıktı,
    Geçin beyler

    Yanıtla (18) (0)
  • osman / 28 Mart 2024 01:24

    ben bir emekliyim gecen akşam tv izliyordum karşında tlf bakarak kıkırdayan kızıma gözüm takıldı o daha 16 yaşında hayalleri var psikolog olmak istiyor kendi dünyasında ona uzun uzun baktım bir anda hüzünlendim aklıma bu maaşla onu nasıl okutacağım geldi , imkansız, yani anlayacağız bu krizin faturasını çocuklarımızda ödeyecek, çünkü bu kriz en az 3-4 sene sürecek öyle gözüküyor.

    Yanıtla (39) (3)
  • Karar okuruyuz / 28 Mart 2024 06:13

    Üç dört sene sürecek bir kriz mi? Bu kadar iyimser olmayın bence

    Yanıtla (13) (1)
  • Karar okurum / 28 Mart 2024 11:50

    Bu ülkede neden bütün gençler Psikolog olmayı düşünüyor...?

    Yanıtla (0) (1)
  • Okursan / 28 Mart 2024 11:35

    'Sevgili emekliler' bugünlere gelmeyi hak ettiler. Bomboş bir adamın bomboş palavralarına yıllarca inandılar. Allah'ın verdiği aklı kullanmazsan, uyduruk kaydırık ''dış güçler'' yalanlarına inanırsan böyle olur işte. Kafası çoook basan ekonomistin ardından gidenlerin durumu, kılavuzu karga olan insanların durumuna benziyor. Kimsenin ağlamaya hakkı yok. Bu adam giderse on senede zor toparlarız. Gitmezse bugünleri de ararız, haberiniz ola!

    Yanıtla (17) (2)
  • 03/43 / 28 Mart 2024 11:32

    Kaleminize yüreğinize sağlık.
    :)
    Ah sevgili emekliler… İş ne kadar zor biliyor musunuz? Ne versek dipsiz kuyuya düşüyor? Sabredin.

    Yanıtla (4) (0)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 11:31

    Kötüye kötü demeyen dindar bir kitle oluştu ülkemizde. Bu yanlış demek sanki onlar için ihanete eş anlamına geliyor. Söyleyeni de dinsizi destekleme görüyorlar.

    Yanıtla (12) (1)
  • Ali sinan / 28 Mart 2024 05:27

    Hint düğünleri önerisi yapan değerli yorumcunun sağlık haberlerini duymak isteriz

    Yanıtla (11) (0)
  • Karar Okuru / 28 Mart 2024 09:03

    Ali sinan rumuzlu kişi bir yorum yapmış. Yazdığının ne anlama geldiği belli değil. Açık, net olarak yazmalı yorumunu. Ne demek istediğini anlatmalı. Korkmadan, cesurca, akıllıca, insanca yorum yazmalı ki; kişiliğinin olgunluğunu anlayabileyim. Adı Ali, soyadı sinan mı? Eğer öyleyse; adı cesur ve akıllı Hz. Ali'den gelme. Göstersin akıllılığını ve cesaretini. Gösteremezse; sahte aliler kategorisine koyacağım onu.

    Yanıtla (1) (0)
  • İbrahim Hanif / 28 Mart 2024 09:25

    Bir de Mansur vardı bir zamanlar. Mahir'in kılıf değiştirmiş Mensur b. Ubeyde olduğuna bahse girerim.

    Yanıtla (7) (1)
  • Karar okuyan / 28 Mart 2024 11:16

    O bahsettiğiniz kişi Hacı Murat olarak başlamıştı bu işe. Biri daha var ki muhtefi olarak başladı, Sonra zenci Musa oldu şimdilerde Matrakçı olarak devam ediyor. Her nerede olsa tanırım bunları. İster kılıf isterse kılık değiştirsinler.

    Yanıtla (9) (0)
  • vatandaş / 28 Mart 2024 11:10

    Yalan dolan ile devran sürmeyi biz ne bilek beğim...A.Karakoç Biz sadece söylenene inanırız yapılana değil!İktidara göre muhalefet hain,terörist vb Açıkçası tek parti ve o da iktidardaki!Öyleyse kanun çıkarın ve muhalefeti kaldırın.Ve tek parti dönemine gidelim. o zaman Hoca'nındediği gibi yorgan gitti kavga bitti olur! Müslümanı gavura imrendirmeyin !Biraz da milleti ve vatanı düşünün!

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 07:13

    Muhalefet partileri ve muhalif yazarların işi pek kolay:Bir yandan hükümetin memura, işçiye,emekliye,çiftçiye bol keseden para dağıtmasını talep ederler,iktidar olurlarsa
    kendilerinin böyle yapacaklarını söylerler,bir yandan da enflasyondan şikayet ederler.Böyle yaparlarsa enflasyonun düşmeyeceği gerçeği ise onları ilgilendiren bir konu değildir.Onların görevi şikayet etmekten ibarettir.

    Yanıtla (2) (12)
  • Felix Shancez / 28 Mart 2024 11:07

    Enflasyon %16 , faiz %19 iken "ekonomistim" diye ülkeyi muhalif yazarlar ve siyasi partiler mi bu hale getirdi? Sizin damarınızda kan yerine motor yağı mı dolaşıyor?

    Yanıtla (19) (2)
  • pes artık / 28 Mart 2024 11:02

    yıllardır sayın Mahfi Egilmez i okurum. Sizlere de tavsiye ediyorum. ekonominin bu hale gelecegini ,yapılanların tamamen yanlıs oldugunu yazıp durdu. Sayın halkımızdan okuma zahmetine girip uzerinde duşunen oldu mu? Hayır. Bu halk okuyup gercegi soylenen yalanlar arasından suzmesini bilmiyor ki

    Yanıtla (9) (0)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 07:21

    Geçtiğimiz yıl çok büyük bir deprem felaketi yaşadık. Enflasyonun yükselmesinde muhakkak ki bunun da bir payı var.Öte yandan bir Cumhurbaşkanlığı seçimi ve milletvekilliği seçimi yaptık.
    Muhalefetin ölçüsüz vaatleri,
    mesela Eyt'i çıkarma vaaadi hükümeti de etkiledi.Muhalif yazarar muhalefetin ölçüsüz vaatleri karşısında hiç seslerini çıkarmadılar.Bilakis olaya memlekete vereceği zarar açısından değil, iktidardan koparacağı oy açısından baktılar.

    Yanıtla (5) (37)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 10:18

    ...muhalif yazarlar..olacaktı

    Yanıtla (1) (2)
  • Erzurumlu / 28 Mart 2024 10:58

    Muhalefetin vaatlerini vererek seçimi kazanıp ağlamak yok. Yapamayacaksan verme.

    Yanıtla (18) (1)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 10:42

    Darül harb'ta (!) soyacak ganimet kalmadı galiba. Başörtülü bacılarımız üniversitelere girebiliyor ya, gerisi teferruat.

    Yanıtla (26) (2)
  • Fethullah / 28 Mart 2024 10:35

    Bittik,battık,deniz bitti edebiyatı 40 yıldır yapılıyor,şükür halen ayaktayız..

    Yanıtla (0) (14)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 10:34

    Enflasyonu dipsiz kuyu yapan " Nass var sana bana ne oluyor " sözünün sahibidir. Kimse itiraz etmesin diye onu da dini kullanarak yaptı. Dün nassı alkışlayanlar bugün de meydanlarda yüzde elli faizi alkışlıyor. Bu kitle gerçekten düşünme, sorgulama özürlü teslimiyetçi bir kitle.

    Yanıtla (20) (2)
  • Karar'a yorum / 28 Mart 2024 10:23

    Yukarı tükürsem bıyık, aşağı tükürsem sakal misali olarak ifade edilebilir bunların çaresizliği..Ne yapsak olmuyor deyip çekip gitmeyi de düşünmüyorlar!.

    Yanıtla (12) (0)
  • Mert / 28 Mart 2024 03:34

    Aloooo...Deniz bitti.Daha bunu kimse anlamiyor yada anlamamak istiyor.Fakirlige yoksulluga alisacaksiniz.Borclanarak yaratilan tuketim ekonomisi bitti.AKP nin mucizesi yok.Borc yiyen kesesinden yer.Hesabi odeme zamani geldi.Pambuk eller cebe. Verelim mehteri Gitsin.

    Yanıtla (62) (2)
  • OkurM / 28 Mart 2024 08:39

    2002-2012 arası borçlanarak büyütülen tüketim ekonomisi miydi?

    Yanıtla (2) (6)
  • Felix Shancez / 28 Mart 2024 10:20

    Evet, öyle idi. "Yatırım için" aldığı borcu Erdoğan "inşaat ve yola" harcadı. Şimdi acısı çıkıyor.

    Yanıtla (24) (0)
  • Kahramanmaraşlı / 28 Mart 2024 10:16

    Sayın cumhurbaşkanının hiç suçu yok bütün suçlar dış güçlerin. 1.Dünya savaşı çıkmasa, ülke işgale uğramasa, Atatirk chp si gelip dindarlara baskı yapmasaydı, Ak Parti dış güçler ve chp zihniyeti diyerek milleti korkutup , millete ölümü gösterip sıtmaya razı etmezdi.

    Yanıtla (1) (2)
  • Sedat F. / 28 Mart 2024 10:13

    Dikkat "Dipsiz kuyu ekonomi" TÜIK'e göre 67 metre ENAG'a göre 125 m.etre,kuyuya oksijen tüpüyle inilmesi mecburidir ,aclik tehlikesi vardir..!..
    .

    Yanıtla (8) (0)
  • MAhirr / 28 Mart 2024 10:12

    1. İktidarda kalabilmek için her yolu mubah saydılar. Cb ve 17 bakan İstanbul da seçim çalışması yapıyor.mu
    2. Ülke kaynaklarını çarçur ettiler.
    3. Ranta dayalı inşaat sektörü ile kentler bozuldu, birileri olağanüstü kazanç sağladılar.
    4.Dışarıda itibarımız kalmadı. 13 milyon sığınmacı bunun sonucudur
    5.Organize suçlarda Avrupa 1.si olduk.
    6.-22 yıllık iktidarda 8 maliye bakanı, 9 MBbaşkanı değişmiştir.
    7.Sağlık sistemi bozulmuş. Ticari bir sağlık sistemi gelmiş.8.dış iç borç arttı

    Yanıtla (16) (3)
  • Itibar / 28 Mart 2024 10:08

    İktidar partisi, tüm medya gücünü iktidar olmayan parti ve adayları kötülemek üzere kullanıyor, kendi hatalarında bile muhalefeti suçluyorlar, başarısızlıktan bile başarı hikayesi çıkartıyorlar. Halka sürekli bu bilgileri vererek beyinlerini uyuşturuyorlar. Başka alternatif olamaza inanmış durumda çoğu insan. Bu seçimi de istedikleri gibi kazanırlar ise tarafsız bir medya ekonomik olarak ayakta kalamaz.

    Yanıtla (8) (1)
  • Kararsız / 28 Mart 2024 10:04

    Yılın ikinci yarısında her şey düzelecek (dümdüz olacak).

    Yanıtla (5) (1)
  • HAYRETI MUCIP / 28 Mart 2024 10:02

    Bu yazı tarzı pek Ahmet Hocanınkine benzemiyor, galiba tepesi iyice attı ki iyice içini dökmüş !
    Evet ,yazılanların eksiği var fazlası yok , zatı muhterem bir tarafta mazeret ararken öbür tarafta açık verdiğinin farkında değil, yalan doğal akışı bozduğu için mutlaka bir yerde ortaya çıkar.
    Iyi de bunun hesabı ne olacak , hesabını kim verecek ?
    Bedelini neden biz ödüyoruz?

    Yanıtla (7) (1)
  • Abdullah Özbek / 28 Mart 2024 09:45

    Sayın TAŞGETİREN,
    Bu dile getirdiğiniz hususları, ilgili kişilere yüz yüze söyleyeceğiniz kanaatindeyim. Hatırladığıma göre, bir zamanlar, akil kişiler arasında yer alıyordunuz. Tabii ki sizler daha iyi bilirsiniz.

    Yanıtla (3) (1)
  • 1OKUR / 28 Mart 2024 09:31

    Deniz bitti kara göründü gemi zorla ilerliyor!

    Yanıtla (5) (0)
  • SG / 28 Mart 2024 09:30

    TC CB RTE Ne diyor ya ben yada TÜRKİYE.Secimini yapınız SONRA pişman (Hizmetleri) ederdim.Not Yerel seçimimi yapıyoruz CB seçimi yapıyoruz.Bu kadar da olamaz yani.

    Yanıtla (3) (0)
  • Sedat F. / 28 Mart 2024 09:27

    Üc rakamli enflasyon (%125) demek oluyor ki "Dipsiz kuyu ekonomisi" söyleyen "uzman Ekonomist" gecinen birisi (!)..
    Iktidarda kalmak icin bütün takimi taklavatini Istanbul'da Ekrem Imamoglu'na "saldirtiyor" Bu enerjilerini enflasyona harcamis olsalardi belki birazcik faydalsi olurdu. Az daha unutuyordum
    4 senedir RTE'yi bekleten Biden sonunda RTE'yi ABD'ye davet etmis.,"Benim gözlerim yasardi" sevincten (!).Yandas medya haftalarca bu daveti konusur,gündemi "perdelemek" gayesiyle.

    Yanıtla (11) (0)
  • Mahir / 28 Mart 2024 02:08

    Dış ilişkilerdeki bozulmalar onurlu duruşun gereğiydi. Pandemi etkisi ve arkasından oluşan ekonomik daralma globaldi. Gezi, darbe girişimi ve terör Ak partinin çıkardığı sorunlar değildi. Tüm bunlara rağmen reis gemiyi batırmadan kaptanlık etti. Bu ülkede açım diyen yalan söylüyor. Aç arayan gitsin Avrupa ve ABD sokaklarında yatan evsizlere baksın da gelsin öyle konuşalım.

    Yanıtla (11) (156)
  • karar okuru ... / 28 Mart 2024 02:53

    mahire: reisin, kaptanın geminin su aldığını, ne yapsa olmadığını, ekonomiyi batırdığını itiraf ediyor. dümeni tamamen mehmet şimşeğe devretmiş, o da artık bu saatten sonra yapacak bir şeyin olmadığını söylüyor, sen hala gözünün önündeki olayı bile anlamamakta ısrar ediyorsun. nasıl bir bağlılık sizinki inanılır gibi değil.

    Yanıtla (103) (8)
  • Halil / 28 Mart 2024 06:59

    Mahir e cevap vermeğe değmez.Söyledikleri züğürt tesellisi.

    Yanıtla (17) (3)
  • Umutsuz / 28 Mart 2024 05:24

    Mahir umarım ironi yapıyordur...Yoksa bu kafa Ramazan gününde ne içtin diye sordurtur

    Yanıtla (63) (7)
  • Ahmet Zengin / 28 Mart 2024 05:38

    Onurlu duruş niye yerini onursuz dönüşe terketti ?
    Global pandemi neden sadece Türkiyeyi batırdı ? Gezi,darbe , terörün tarihleri ile epistemolojik kopuşun tarihleri ne alaka ? Reisin bile gemi battı diyor ama kraldan çok kralcılar ve saray soytarıları hala "sıvama" gayretini bırakmıyor.

    Yanıtla (19) (1)
  • Karar Okuru / 28 Mart 2024 05:46

    Rusya'da savaş var savaş! Hâlâ 7 yıl önceki darbe girişiminden, 10 yıl önceki Gezi'den bahsediyorsunuz, hiç mi Allah'tan korkmuyorsunuz? Dünya pandemiden sonra iki yılda kendini toparladı, dünyanın en kötü yönetilen 5 ülkesinden biri haline gelmişsin reis gemiyi batırmadı diyorsun. Gerçi bu kafayla ülke tümüyle iflas etse de sizin için bir şey değişmez...

    Yanıtla (21) (1)
  • Aksak Timur / 28 Mart 2024 10:18

    Ne dersen boş, bazı gözler görmez bazı kulaklar işitmez ve bazı beyinler anlamak istemez......

    Yanıtla (11) (1)
  • Karar Okuru / 28 Mart 2024 05:54

    Gezi ve darbe girişiminin enflasyon üzerinde nasıl bir etkisi var acaba? Yetkim yok yetki verin dedi, verdiniz 10 yıl oldu enflasyon 7-8 kat arttı. Amerika'da kongre bastılar hiçbir şey olmadı mesela. Rusya'da savaş var, ağır ambargo var, ekonomisi bizden kat kat iyi. Nasıl bir ekonomi yönetimiyse rüzgar esse devriliyor. Gıda englasyonunda çok ama çok açık ara lideriz, pardon marketler yüzündendir değil mi? Allah'ım ya rabbim, sen akıl fikir ver.

    Yanıtla (13) (1)
  • Karar Okuru / 28 Mart 2024 06:19

    İthal edilen bir çok beyaz eşyanın kitapçığında 20 ye yakın dil kullanılmış. Türkçe yok. Bu onur mudur?
    Dünya ekonomik daralmadan genişlemeye geçiyor. Biz daraldıkça daralıyoruz. Boğazımız da daralıyor.
    Gazze ve gemiler Mahir'in boğazını daraltmıyor mu?
    Terör vb. iç ve dış sorunları AKP çözemedi. Şehit haberleri hala gelmiyor mu?
    Geminin kısmen battığını dipsiz kuyu itirafıyla bizzat reis söyledi.
    Bu ülkede aç olan yok diyen tuzu kurular Allah'ın huzurunda yalan söylemekteler.

    Yanıtla (4) (0)
  • BELDİBİ / 28 Mart 2024 06:23

    Mahir kardeşim itibardan tasarruf olmaz. Ayranı yok içmeye taravelliyle gider gezmeye alman başbakanı merkel 130 m2 bir dairede oturuyordu G 20 zirvesine tarifeli ucakla gidiyor. RTE 7 adet ucakla katara dünya kupasına gidiyor. 7 tane ucakla amerikaya zırhlı mercedes arabalarınıda yükleyip newyor caddelerinde geziyor yurdum insanıda gece soğukta kalkıp bir kilo et için kuyrukta bekliyor cumhuriyet tarihinin en büyük ekonomik krizini yaşıyor bu ülke

    Yanıtla (11) (1)
  • okur232 / 28 Mart 2024 08:13

    ‘Zarların hileli olduğunu herkes biliyor Herkes biliyor savaşın bittiğini iyi adamların kaybettiğini
    Kaptanın yalan söylediğini herkes biliyor Herkes biliyor geminin su aldığını’.

    Yanıtla (4) (0)
  • Mahmut / 28 Mart 2024 08:16

    O kadar onurluyuz ki gazzeye rağmen israille ticarete devam ediyoruz. Demek ki aslında ekonomiyi kurtarmak için şeytanla bile ticaret yapıyoruz herşeyi deniyoruz ama maalesef batmış ekonomi toparlanamıyor.

    Yanıtla (7) (1)
  • Hakikat / 28 Mart 2024 08:17

    Bu kafayla daha çok geri gideriz. Siyasi tarafgirlik demekki bu duruma düşürebiliyor…

    Yanıtla (3) (1)
  • OkurM / 28 Mart 2024 08:30

    2002-2012 arası abdullah gül ekibi ve Babacan'ın politikaları ile Türkiye ciddi atılım yapmıştı. Turkiyeninbgeldig8 aşamada öyle bir günde batirilqbilecek bir ülke değildi. Nitekim reis bile, damadiyla nebatisiyle 10 senede batiramadi. Zaten ülkeler öyle bir iki beceriksizle batıp bitmez, sadece küme düşer. Nitekim ekonomi adalet vs konusunda Afrika liginde gösteriyor veriler.

    Yanıtla (1) (0)
  • Felix Shancez / 28 Mart 2024 08:43

    Tayyip Erdoğan bile kendine böyle güzel(!) mazeretler bulamaz. Belli iki (2) beyin taşıyorsun ama bir vicdan taşımadığın kesin.

    Yanıtla (6) (0)
  • Erzurumlu / 28 Mart 2024 09:01

    Mahir, Dış ilişkilerde onurlu duruşun mu kaldı? Katil sisi oldu kardeşin, darbeci BAE nin ayağına kuzu kuzu gittin, Suudlarla hatta İsrail ile bile barıştın. Netice? Ekonomi hala dipsiz kuyu. Bir de sisiyi güldürüp nasıl tükürdüklerini yalattım desin diye mi rabia işareti yapıyorsunuz vallahi merak ettim?

    Yanıtla (9) (1)
  • Cemil / 28 Mart 2024 09:08

    Kişi sevdiğinin kusurunu görmek istemezmiş lakin hakikat ise ne yapsan üstü örtülemiyor. Seçim meydanlarında helikopterler ile hatibin konuşması bite kadar havadan koruma sağlanması ve bunun maliyeti keşke destekcilerinden tahsil edilse ne iyi olurdu, ama bunun faturasıda 86 milyona, eğer hakka inanıyorsa mahir.. benim hakkım helal değil eğer bu uygulama herkese eşit ise eyvallah ama herşey ortada..

    Yanıtla (8) (1)
  • Recep es / 28 Mart 2024 09:25

    Mahi efendi Çok nadir ahbap ziyaretlerine çıkarım dün biraz gezdim 21 senelik reisin yilmaz aşıkları bugün kahr i bela okur olmuş
    2028 e varamayacağız 2025 veya 26 da erken seçim olacak reisin rezil rüsva olacak
    Aslında hak ettiğini bulacak
    Kağıttan kaplanı gerçek sandınız siz

    Yanıtla (6) (2)
  • Cemil / 28 Mart 2024 09:23

    Zulüm ile abad olanın ahiri berbat olurmuş...

    Yanıtla (7) (0)
  • karar okuru / 28 Mart 2024 09:22

    Her taraf her yön her laf İstanbul için. Hem Şanı var hem Rantı var hem de kuyruk yarası. AKP İstanbul diyor başka bir şey demiyor. Deprem miş ulaşım mış metro tünel gırla gidiyor. 1994 den beri AKP yönetmiş 30 yılda yapamamış şehrin içine ettim ihanet ettim demiş şimdi tekrar talibim diyor. Geçti Bor un pazarı.

    Yanıtla (3) (2)
  • Batandaş / 28 Mart 2024 09:16

    Ekonomiyi dipsiz kuyu noktasına getiren iktidar hiç rahatsız olmuyor emekli İmamoğlu'nu seçtiğinde çok pişman olacaklar 2028 iktidar için kabus yılı olacak hani 2024 yılı emekli yılı olacak demişti ya.
    Bu arada bu Mahir'e tavsiyem kendi yandaş sitelerine gitsin milleti günaha sokmasın

    Yanıtla (1) (0)
  • OKUR / 28 Mart 2024 09:12

    son 4-5 yıldır memur emeklı maasları para karsılıksız para basılarak odenıyıor.5 yılda hersey 10 katına cıkmıs.Bu kadar kolay bas kagıdı ver mıllete hıcbır acıgın onemı yok.sonunda enflasyon ucacakmıs,yoskulluk kader olacakmıs senın derdın degıl.Nasıl olsa sosyal yardıma muhtac 20 mılyon yoksul var 5 mılyon gızlı ıssız memur var yabancılarda var %30-35 ın altına dusmesıyız.koy kurnazlıgı,sark kurnazlıgı,sonuc ıflas batıs,ne beklıyordıkkı.akp oyle bır kazık attıkı mıllete gelecek fılan kalmadı

    Yanıtla (2) (0)
  • Beytocan Diyarbekir / 28 Mart 2024 09:10

    1-Yap-işlet-devret modeli devam ettikçe sittin(Altmış yıl) sene Ekonomik düzelme olmaz.
    2-Yargı-yasama-Yürütme erkleri bağımsız olmadıkça sittin(Altmış yıl) sene Ekonomik düzelme olmaz.
    3-Hukuk tamamen bağımsız olmazsa sittin(Altmış yıl) sene Ekonomik düzelme olmaz.
    4-Merkez Bankası Bağımsız olmazsa sittin(Altmış yıl) sene Ekonomik düzelme olmaz.
    -Ha birde Şu Başkanlık sistemi ıslah edilmezse Bin yılda da düzelmez.

    Yanıtla (7) (0)
  • Okur / 28 Mart 2024 09:09

    22 yıl iktidarda kalıp ,ekonomideki çöküntüyü, DİPSİZ KUYU benzeten bir partiyide gördü bu talihsiz Ülke.
    Varmı Dünyada başka bir benzeri.
    Dünya bizi onun için kıskanıyor.

    Yanıtla (10) (0)
  • Ali / 28 Mart 2024 09:08

    Dipsiz kuyuyu kendisi açtı, şimdi onu bahane ediyor emekli maaşları için. Hâlâ da peşinden milyonlar koşuyor.

    Yanıtla (3) (0)
  • Dr / 28 Mart 2024 09:07

    IQ kaderdir. Türkiyenin kapasitesi bu kadar Milli takım Avusturyadan 6 yedi. Türkiyenin her tarafı her konuda 6 yemiş. Dünya Türkiyeyle kafa buluyor. Bunu da Erdoğan destan yazdı diye pazarlayan rejim medyası var. Uyumaya devam. Aman sabahlar olmasın. Hırsızlar gece mesaisinde.

    Yanıtla (6) (0)
  • Okur / 28 Mart 2024 02:25

    Emekliyim,şu İsraile giden yardımı durdurun,on bin değil beş bin TL maaşa razı olurum. Yeter artık.İki yavrusunu öldürmüşler kadının ,başlarında oturmuş ağlıyor.Dayanılacak gibi değil... Ortaçağ katliamlarını da geçti.

    Yanıtla (37) (1)
  • Erzurumlu / 28 Mart 2024 09:06

    Üç ay dayanırsın. Sonrasında başlarsın söylenmeye. Dayanırsan da 6 aya kalmaz zaten hakkın rahmetine kavuşursun. 5 binle yaşanmaz. Hamaset yapmayın.

    Yanıtla (2) (0)
  • Koç / 28 Mart 2024 09:04

    Ben ekonomistim diyen nas diyen liderim ülkeyi batırdı bakanları hikaye şimdi suçu başkasına atma konusunda uzman hünkârimiz sürekli hedef gösteriyor sonuç sonsuz sadakaya alıştirilmis toplum reis giderse makarna kömür biter hesabında birde din sosu var ye Mehmet ye.

    Yanıtla (4) (1)
  • Dr / 28 Mart 2024 08:58

    Erdoğan karadelik ekonomisi uyguluyor. Giren para kayboluyor.

    Yanıtla (3) (0)
  • Alp kemal / 28 Mart 2024 08:54

    Yaşasın fakirlik zenginlerden beş yüz sene önce cennete gireceğiz.Ne haber gerçi onlar geldiğinde belki de yerimizden yurdumuzdan oluruz ama bsş yüz sene krallar gibi yaşarız.

    Yanıtla (4) (0)
  • Okur / 28 Mart 2024 02:15

    Reise şaşmıyorum,oy verenlerine ve muhalefete şaşıyorum.Reis itiraf ediyor,battı batırdım diyor,ama muhalefet hala anlamıyor.Bence bari yazarın bu köşe yazısını ellerine alıp okusunlar,okutsunlar.Reis ekonomiyi ben düzelteceğim diyor.Şu muhalefet "bunu kim bu hale getirdi",diyemiyor kardeşim.Reis hem muhalefet,hemde iktidar adına konuşuyor,iyi de götürüyor.Geçen gün TV yı açtım, baktım Reis Tokat'ta kurtuluş savaşındaki kahramanlıkları anlatıyor.Ne söylese alınıyor.İlginç...

    Yanıtla (24) (2)
  • Felix Shancez / 28 Mart 2024 08:47

    Di mi ya, çaktırmadan yine reise devam.. Böyle rezillikte hala muhalefeti beğenmeyenleri reis daha çoookkk kekler.

    Yanıtla (0) (1)
  • Ahmed 61 / 28 Mart 2024 01:31

    Karnın aç'sa soğan ekmek yesen bal gelir.Gözün açsa padişahın sofrası az gelir
    Koca dünya bize dar gelir

    Yanıtla (11) (11)
  • OkurM / 28 Mart 2024 08:46

    Komşumuz etekli Yunanda millet bifteki yerken, bir zamanların bavul ticareti ve nataşa ekonomisine mahkum doğu bloku ülkeleri, toparlanıp kuzu çevirme götürürken... soğan ekmeğe mahkum edilmiş bir halka açgözlük yapmayın demek...? Herkes soğan ekmek yese, katlanılır belki. Ama devletluler közlenmiş soğanı çeşni olarak alırken, halkımızın çiğini ana öğün saymak zorunda kalması biraz ağır oluyor.

    Yanıtla (8) (1)
  • Alp kemal / 28 Mart 2024 08:42

    Sayın Erdoğan “ dipsiz kuyu “ diye tarif etmiş. Şu imf ye verin beş milyar dolar dan geldiğimiz nokta. 128 milyar doların buharlaşması’ MB da pey akçesinin harcanması.Ama iktidarın yüzde otuz oy oranı var şaşıyorum. İki öküzü ile çift sürüyormuş iki hırsız şu öküzün birini çalalım demiş iyide nasıl? Sen şu tepeye çık bağır şaştım diye çıkmış bağırmış çifçi koşmuş gitmiş o arada digeri öküzü çözüp ormana gitmiş çiftçi sormuş neye şaştın tek öküzle çift sürülürmü çiftçi dönmüş bakmış tek öküz.

    Yanıtla (2) (0)
  • Okur / 28 Mart 2024 08:24

    Siyasi fosillerin ömürleri hitama erdi. Yakında esamesi okunmayacak onların.

    Cehenneme odun olmaya hazırlasınlar. Yedikleri, yedirdikler haramlar zehir olarak bedenlerinde depolandı, hepsi çaresiz hasta, kimse kurtaramaz, ahiri ömürleri dertle geçip, yüzüne bakan olmayacak.

    Emanete hıyanet ettiler, yalan dinleri, haram gıdaları, iblis üstadları, peşine takılanlar da, avaneleri, akıbet hüsran!

    Yanıtla (8) (0)
  • Felix Shancez / 28 Mart 2024 08:11

    Bahamalar ve Amerikanın güney doğusunu yerle bir eden Katrina kasırgası... Uyguladığı ekonomi politikaları ile bir ülkeyi yerle bir eden bilin bakalım ne kasırgası??

    Yanıtla (1) (0)
  • okur41 / 28 Mart 2024 08:01

    Birisi, "ben ekonomistim" dedi, işte her şey o zaman başladı.

    Yanıtla (4) (0)
  • Taha Güven / 28 Mart 2024 07:46

    Ahmet Abi eline sağlık, mevcut siyasi ve ekonomik durumu çok iyi özetlemişsiniz, teşekkürler. Bütün gerçeklere rağmen Koltuk-İhale-Avanta üçlüsünün bağımlısı olmuş iktidar taraftarında bir şey değiştirir mi emin değilim.

    Yanıtla (4) (1)
  • karar okuru - ... / 28 Mart 2024 07:23

    bu seçimi rte kazansa ne olur. ekonomide her şey daha kötüye gider, çünkü rte ekonomiden hiç anlamıyor bu belli oldu. kanal istanbul vasıtasıyla istanbul tamamen araplara satılır. oradan gelen para bitince yine ülke olarak iflas edilir. chp kazansa ne olur, memleketin düzelmesi için bir umut oluşur. rte'ye bir rakip çıkar, rte kendine bir çeki düzen vermek zorunda kalır. istanbulun göz göre göre satılmasına mani olunmaya çalışılır. emeklinin vatandaşın vatanın hakkını savunan biri olur.

    Yanıtla (4) (0)
  • Salim / 28 Mart 2024 07:11

    Enflasyon dipsiz kuyu olmuş ama sebebi yirmi yıldır ülkeyi yöneten iktidar değil, onların zerre suçu yok. Tüm suçlar hani meşhur DIŞ GÜÇLER, içteki hainler, BEKA ... varya hep bunlar suçlu. Üstelik sadece enflasyon belası memleketin değil DÜNYANİN da sorunu. Hernekadar oralarda yüzde iki üç dört olsada bizde yüzde yetmiş olması önemli değil. Velhasıl tüm kabahatler milletin diyelim işi bitirelim. Yukardaki cümleler söylenirken alkış yapanlar olduğu müddetçe kuyu daha da derinleşir

    Yanıtla (5) (0)
  • Karar okuru / 28 Mart 2024 07:07

    Erdoğan'ın demek istediği şu:
    Birinci hedefimiz enflasyonu
    düşürmek.Enflasyonu düşürmezsek emeklilere yapacağımız zammın faydası olmaz.Pekiyi enflasyonun yükselmesinde payı olanlar: 1)Eyt'i,erken emekliliği savunan yazarlar ve bunu vadeden muhalefet.Tabii buna mecbur kalmış olsa da İktidar.
    Bu maddede muhalefetin payı fazla.2)Asrın felaketi olan Maraş depremi 3)Dünyadaki ekonomik krizin etkileri.

    Yanıtla (1) (7)
  • Pişmanlık / 28 Mart 2024 07:02

    "Geçti Bor'un pazarı, sür eşeğini Nigde'ye"demis atalar. Bu son pişmanlıklar hiçbirimizi kurtarmayacak....

    Yanıtla (4) (0)
  • Yorum / 28 Mart 2024 07:00

    Bu enflasyonu kasıtlı yükseltenler var,,doğru var bu kesin,bunu bizde biliyoruz ama kim olduklarını bizde bilemiyoruz vallahi, hayalet gibi,üç harfli gibi bişey,göremiyor tutamıyoruz,,,hocalarımız medyumlarımız cemaatlerimiz bu konuda çalışıyor...merak etmeyin enselerinden tutup gerekeni yapacağız inşeallah..

    Yanıtla (1) (0)
  • H.Bulat / 28 Mart 2024 06:58

    Bu ekonomik buhranda kontrollü bir şekilde halka yasatılıyor. Halk fakirleştirilerek paraya karşı yeni bir Anayasa diretecekler. Ve halka kurtulusun yeni Anayasa olďuğuna önce emekli ikna edilecek bir derin proje...

    Yanıtla (3) (0)
  • Yorumm / 28 Mart 2024 06:49

    Millet enflasyonu iktidara şikayet ediyor,,iktidar da; evet evet çok doğru diyorsunuz bizde şikayetçiyiz aynen siz gibi diye oda millete enflasyonu şikayet ediyor...Bu işten birşey anlayan varsa,,,,,helal olsun..

    Yanıtla (3) (0)
  • Zafer / 28 Mart 2024 06:32

    Umurundamı faiz borc tayyibin neverse alkışlayan bir kitle var nasılsa lüks içinde şatafat israf gırıla gidiyor

    Yanıtla (5) (0)
  • AHMET GÜLÇUBUK / 28 Mart 2024 06:23

    Dipsiz kuyu 10 bin lira alan emeklilerin 17bin lira alan asgari ücretliler yüzünden olmaz. ...110bin lira alanlar....50-60 bin ve üzeri alanlar yüzünden olur.... ithal ürünleri 10bin lira alan emekliler 17bin lira alan asgari ücretliler tüketmez çünkü alamaz.

    Yanıtla (4) (0)
  • Ratio / 28 Mart 2024 06:08

    Reisin alanı ekonomi... Biliyorum dediği alandaki sonuç bu ise eğer SONSUZ YETKİ ile bilmediği ve yarı bildiği bütün alanlarda sabah aksam binlerce karar alıyor! Zaten ülke her alanda dip yapmış durumda. Reisin iktidarı bittiğinde umalım da hala bir ülkemiz olsun. Diğer her şeyi bu toplum hakediyor.

    Yanıtla (5) (0)
  • HAYRETTİN ULUSAL / 28 Mart 2024 06:08

    Sayın Taşgetiren, ülke ekonomisinin bu hale gelmesinin yerel ve küresel birçok nedeni var. Bunları dikkate almadan, sanki bitmemiş bir hesabı görmek için Erdoğan'ı eleştiriyorsun.İmamoğlu için de bir iki cümle kursana. Adam tepeden-tırnağa yalanlar manzumesi.Para kuleleri, tehditler, şantajlar.. Tam bir Brezilya dizisi.Terini silmek için ülkede selpak kalmadı. Çok net: İmamoğlu milli güvenlik sorunudur.

    Yanıtla (1) (8)
  • Karar okuru! / 28 Mart 2024 05:55

    Çözümüde yazsanız ya!!!.Sizinkisi züğürt tesellisi ,söyleyeyim lafımı kendimi rahatlatayim, deşarj olayım .Kimin peşinden sürüklemeye çalışıyorsunuz bu milleti!? Sizin gibi bakmayan birini görünce kızarıp bozarıyorsunuz.Güzel bakan güzel görür.Nereden baktığına bağlı.Yeminle söylemek isterim ki Emekli diye bağıranların yaşantısı kaç emekliyi katlar!!! Boş tenekenin sesi çok çıkıyor.Buralarda yazıp tozmaktan bikmadiniz.Secimden sonra hüzünlenen hep siz oldunuz ama !!!!Ya hayır söyleyin yada susun

    Yanıtla (4) (5)
  • OKUR / 28 Mart 2024 05:50

    Körü körüne particilik beyine işlemiş. Başa taş düşmeden fikir değişmiyor.

    Yanıtla (2) (2)
  • haluk d / 28 Mart 2024 04:53

    TEK ADAM duzeni sebep Enflesyon , yolsuzluk Adaletin askiya alinmasi sonuc

    Yanıtla (30) (4)
  • Harun / 28 Mart 2024 04:38

    Günümüz siyasi anlayışında ekseriyetle yalan söylemek bir zaruret olarak görülüyor. Hâlbuki şeytanın insanları yoldan çıkartmakta kullandığı en büyük silahı yalandır.

    Bu durumda yalan söylemekte bir mahzur görmeyen, hatta yalanı siyasetin bir lazımı gibi düşünen politikacılar şeytanın aveneleri, söyledikleri yalanlar da şeytanın vesveseleridir.

    Üfürükçülerden şifa beklemek ne ise, yalan söylemeyi meslek hâline getirmiş bazı siyasetçilerden medet ummak da aynı şeydir.

    Yanıtla (14) (0)
  • Okur / 28 Mart 2024 04:37

    Ahmet abi, CB nin Yapıp ettikleri, “ dün dündür bugün bugündür” diyen Demirel’e rahmet okutturacak cinsten.
    Artık şuna iyi anladım ki, bu ülkede siyaset yapacaksanız “yüzsüz” olmanız gerekiyor. Yoksa siyasetçi olamazsınız.

    Yanıtla (36) (1)
  • Ülkesini seven vatandaş / 28 Mart 2024 04:33

    Bu seçmen aklı melekelerini yitirmiş.Yarın ey millet ben çok büyük bir yanlış yaptım sizi felekete sürükledim desin en başta Bahçeli peşine Perinçek kendine iftira atma sana bunları yaptıran CHP dir diye açıklama yapar emeklileri yazmaya hiç gerek bile yok

    Yanıtla (27) (1)
  • Yorumcu / 28 Mart 2024 03:36

    Adam enflasyonu millete şikayet ediyor ve medyası bunu ‘siyasi deha’ diye pazarlıyor. Açık açık yazın artık, Türkiye Cumhuriyeti bir mafya devletine dönüşmüştür.

    Yanıtla (42) (5)
  • SG / 28 Mart 2024 03:36

    ENFELASYON zengini Daha Zengin fakiri Daha Fakir yapar. Bu işlerin kaymağını Koçlar,İ(SA)lar,Mu(SA)lar yer.

    Yanıtla (13) (2)
  • SG / 28 Mart 2024 03:30

    PUTİN ne yaptı OLİGART topladı ayağınızı denk alın işçilerin hakkını verin dedi ve kalemi uzattı ve sözleşmeleri imzalattı (kaleminide geri)aldı.Yurt dışına para kaçıran OLİGARTARİ tek Tek cezalandırdı.Dipsiz kuyu böyle kapatılır.Ya bizde beraber malı götürdük milletin malını.

    Yanıtla (20) (1)
  • Kürsü / 28 Mart 2024 03:19

    Gene de iyi yerdeyiz enflasyonda. Hiç olmazsa sondan ikinciyiz. Dipsiz kuyuda Arjantin'in önündeyiz. Yalnız değiliz canım, ağlanacak halimize sadece gülüyoruz.

    Yanıtla (30) (1)
  • Rıza Üsküdar / 28 Mart 2024 02:52

    Böylece vermemenin sebebi enflasyonu da kalıcı hale getiriyor. Bu anlamda “Ne versek geri alıyoruz…” ifadesiyle vermemenin gerekçesi oluyor ‘dipsiz kuyu’ enflasyon.
    Ama gerçek olan şu ki Külliye yönetimi, milleti de devleti de ekonomik bir bataklığa sürükledi; kimin, kime, ne verdiği, karşılığında ne aldığı, ya da vermeden nelerini aldığı belli olmayan bir bataklığa.

    Yanıtla (26) (0)
  • Rıza Üsküdar / 28 Mart 2024 02:52

    Tayyip Erdoğan, emeklilere hitap ederken, nedense “ne versek geri alıyoruz…” deyivermiş. Peki niye geri aldığının sebebini de söylemiş mi? Elbette, sebep enflasyon, kendi deyimiyle ‘dipsiz kuyu’, sanki bu dipsiz kuyuyu kendi kazmamış gibi.
    Şu işe bakar mısınız, “faiz sebep enflasyon sonuç” diyen, bir adım sonra “enflasyon sebep faiz sonuç” diyor, bu anlamda enflasyonu ikiye bir zıplatıyor. Faizi düşürürken de zıplatıyor, faizi artırırken de…

    Yanıtla (23) (1)
  • Turgay / 28 Mart 2024 02:44

    Yumurta kapıya gelince mecburen rasyonelite ye dönmek hayatın geri kalan tüm alanlarında hurafeye devam etmek her geçen yıl daha kötüye gitmek demektir 3- 5 yıl bu kriz sürer diyen iyimser insanlara üzülüyorum hep daha kötüye gideceğine göre düşünseler hayal kırıklıkları az olur. İlk 20 yıl sonraki 20 yılın habercisi. Yanıldığımı sanmıyorum.

    Yanıtla (20) (1)
  • karar okunur / 28 Mart 2024 02:41

    Ümmet olmanın hevesiyle verdiler yetkiyi, yaşıyorlar etkiyi. Bence ”ne verirsek verelim dipsiz kuyu misali kaybolup gidiyor” söylemi “Rabbim de milletim de bizi affetsin“ söyleminin ekonomicesi.

    Yanıtla (20) (0)
  • mahmut / 28 Mart 2024 00:30

    Yap-işlet modeliyle yapılan hava alanları-köprüler-oto yollar-şehir hastaneleri işletmeye açılırken,dolar kuru ortalama altı lira civarındaydı; şimdi otuziki lira.Bunu yapan müteahhitlerin-ki birisi Güney Korelidir- kazancı şu an yüzde altıyüz artmış ! Dipsiz kuyudan ziyade" kara delik" e benziyor.Ak deliği görmek ümidiyle inşallah.

    Yanıtla (40) (0)
  • Etem / 28 Mart 2024 00:54

    Birde ekonomist CB’miz cebimizden 5 kuruş çıkmayacak demişti. Gerçek olan gelecek nesillerin de o külfetten payını alacağıdır. İsmine yap-işlet-soy deselerdi daha doğru bir terim olurdu.

    Yanıtla (43) (1)
  • Okur / 28 Mart 2024 02:37

    Ak parti oluşturduğu dipsiz kuyuya kendisi düşecek. Bunun korkusunu yaşıyorlar.

    Yanıtla (26) (1)
  • Okur / 28 Mart 2024 02:24

    Ak parti ekibi kötü yola düştü. Hazineyi öylesine hoyratça talan ettilerki topladıkları vergi personel ve emekli maaşlarına yetmiyor ,karşılıksız para basıyor. Sonuç hiper enflasyon. Seçim sonrası süper devalüasyon ile tüm gelirler yarıya düşürülüp son fiyat artışı sağlanıp, fiyat istikrarı sonraki seçime kadar böyle sağlanacaktır. Hazineye musallat olmuş ne kadar kene varsa emici hortumları kesilmeden düze çıkmak yok!

    Yanıtla (25) (0)
  • Gercek / 28 Mart 2024 02:12

    Bir zamankar suçlu diş güçlerdi.
    Simdi enflasyon suçlu derler inanirlar
    Müstehaktır.

    Yanıtla (14) (0)
  • Musto / 28 Mart 2024 00:17

    Kurumu dinliyorum şaşırıp kalıyorum. Ağzından bal damlıyor sanki 25 yıldır İstanbul'u başkaları yönetmiş. 650.000 konut yapacak. Yahu sen önce deprem bölgesinde ki insanların konutunu teslim et evlerine yerleştir.. imzaladığın çed raporuyla Dağlar yürüdü geldi 9 tane insan orada yatıyor... emekliye sinema uçak biletlerinde indirim yaptıracakmış.. Yahu emeklinin sinemayla uçakla işi olmaz..Karnını doyuracak hakkı olan parayı ver..O da sende yok..Gölge etme başka insan istemeyiz senden...

    Yanıtla (38) (2)
  • OkurM / 28 Mart 2024 00:43

    "Kelamda sihir vardır" anlamında bir hadisi şerif var. Olayı iyi bilen birine bile, bu kadar rahat, kızarmayan yüz, bitmeyen söz, herhalde adam haklı... dedirtiyor. Ama istanbul halkı yaşadığı şeyi bildiğini için, lafa karnı tok. Yaşanan tozda dumanda ferman okunmuyor artık. Iktidar için geçti güzel günler

    Yanıtla (13) (1)
  • yorgun / 28 Mart 2024 01:08

    Musto ya,kısaca söyleyim ki; haberiniz olsun Kurum geliyor,farkediyormusunuz İmamoğlu bunu görüyor olduğu için iyice hırçınlaşmaya başladı ama yapacak bir şey yok"geliyor gelmekte olan"Artık İmamoğlu belirsizliğe yelken açacak, yüksek ihtimal önce chp den ayrılmak zorunda kalacak(daha doğrusu gönderilecek) sonra kendi partisini kurup, emeklemeye başlayacak.

    Yanıtla (4) (43)
  • Musto / 28 Mart 2024 01:42

    Mahşerin atlısı geliyor diyorsun..Madem İstanbullu öyle istiyor..Elle gelen düğün bayram. Olacaklara da katlanırlar bedelini de öderler...

    Yanıtla (17) (2)
  • Yorgun'a / 28 Mart 2024 02:09

    Hadi ,inşallah Yorgun kardeşim.Çok hak ediyor o makamı Kurum ,Musto'ya bakma sen ,sayıklıyor bazen ,yaşı da var malum,çok görülmez ona:))

    Yanıtla (3) (21)
  • OkurM / 28 Mart 2024 02:18

    Sandıkta ciddi bir manipülasyon olmazsa, kurum artık istanbula sadece Eminönü'nde balık ekmek yemeye gelir...

    Yanıtla (30) (1)
  • karar okuru - ... / 28 Mart 2024 02:57

    yorguna: sayın yorgun gördüğüm kadarıyla siz daha yazarın yazısını bile okumamışsınız. yazıyı anlamadan idrak etmeden, beyninize sokmadan imamoğlu için musto rumuzlu kişiye laf yetiştirmeye çalıştığınızın farkında bile değilsiniz. normalde yazıyı okuyup erdoğan tarafından uygulanan yanlış ekonomi politikaları sebebiyle memleketimizin geldiği nokta için üzülmeniz beklenirdi.

    Yanıtla (18) (2)
  • Musto / 28 Mart 2024 03:06

    Murat kurumun okumasını beklemiyorum..O zaten zincirin bir halkası..Verilen görevi emri yerine getiren bir sekreter..Can ve mal güvenliğimizi koruyacak sekreter İçişleri Bakanı bile çıkmış kurumun etrafında pervane oluyor oy istiyor.. Trafikte her gün yüzlerce insan ölüyor teröristler buradan gidiyor.. Rusya'da terör yapıyor..Benim derdim de senin gibi vurdumduymazları aklını kiraya vermiş olanları gaflet uykusundan uyandırmak.. çabamız Topal Karınca gibi bu yolda mücadele etmek..

    Yanıtla (19) (1)
  • Musto / 28 Mart 2024 03:23

    Yorgun.. Benim de kaynaklarım var Beştepe'de.. Bahçeli bile umudu kesmiş mitilini İstanbul'a seremedi.. Hezimetten pay almak istemedi.. Kocamış Kurt Bahçeli'nin 1 Nisan sabahı sonuçlara ne diyeceğini merak ediyorum.. Hodri meydan mı diyecek..Yoksa hezimete kılıf'mı arayacak? Milletinin desteğini kaybetmiş Erdoğan'ı zoraki orada tutacak mı???

    Yanıtla (21) (1)
  • karar okunur / 28 Mart 2024 04:44

    Erkenden bu kadar kurulmak yorgun düşürür. İstanbul´da kurum çok başka kurum´a gerek yok.

    Yanıtla (7) (1)
  • yorgun / 28 Mart 2024 05:05

    Sn. Karar okuru,zaman zaman ve burada da ilk iletimde ak partinin ekonomi dahil hatalarını belirtiyorum, yine belirttim, tabiki üzülürüm de, yanlışı savunacak halimiz yok.Not. Yazıyı okudum.

    Yanıtla (1) (2)
  • yorgun / 28 Mart 2024 05:08

    Sn. OkurM, bu söylediğiniz abartı olmuş.

    Yanıtla (1) (3)
  • yorgun / 28 Mart 2024 05:17

    Sn. Musto, benim haber kaynağım beştepede değil, chp yi savunan kaynaklar, İstanbul da Kurum kazandığında şaşırmayın. İmamoğlu kazanırsa ben hayırlı olsun derim, siz Kuruma hayırlı olsun dermisiniz?

    Yanıtla (3) (7)
  • Okurrr / 28 Mart 2024 05:52

    Algı yapma OkurM,sandıkta manipülasyon ne demek yahu?Manipülasyonun en âlâsını sen yapıyorsun bu cümleyle!

    Yanıtla (3) (2)
  • OkurM / 28 Mart 2024 08:36

    Haliyle biraz abartı oluyor. Fazla laf yalansız olmaz demişler. Kurum artık sadece balık ekmek yemeğe değil, ankarada kendisine verilecek bakanlık vs gibi görevleri takip için de zaman zaman istanbula gelir. Tabii yerel seçim sonuçlarından dolayı hükumet istifa etmezse...

    Yanıtla (2) (2)
  • OkurM / 28 Mart 2024 12:28

    Okurr'a: sandıkta manipülasyon konusunda masum bir sistem hakkında yazışmıyoruz. Seçim mart ayının sonunda olacak. Kızışmış trafo sapığı kedilerin, ne tür hazırlıklar içinde olduğunu bilemiyoruz...

    Yanıtla (2) (2)
  • Musto'ya / 28 Mart 2024 02:06

    Donkişot gibi yel değirmeniyle mi savaşıyorsun ,kendi kendine mi konuşmaya başladın?Bakan senin yorumunu okuyacak sanki.Dedik sana ,oruç tutma,mazursun diye :))

    Yanıtla (1) (8)
  • Sahin / 28 Mart 2024 01:49

    Erdoğan seçimi kaybederse ne yapar?

    Yanıtla (3) (0)
  • karar okuru / 28 Mart 2024 01:47

    Erdogan icin ulke onemli degil, kendi sonu onemli. Ocalan gibi Demirtas da bir mektu okuyacakmis. Turkiye'nin eyaletlere BOLUNMESI konusunda anlasmislar. Demirtas Erdogan'in sozunu tutacagini zannediyor. Eli mecbursa belki de tutar.

    Yanıtla (8) (0)
  • karar okuru / 28 Mart 2024 01:44

    Malkocoglu'nu yalniz birakmayalim. Hadi arkadaslar, hepimiz sandiga gidip oy kullanalim.

    Yanıtla (9) (0)
  • karar okuru / 28 Mart 2024 01:44

    Erdogan kazandikca insanlarimiz fakirlesiyor.

    Yanıtla (13) (1)
  • Aslan / 28 Mart 2024 01:43

    Ekonomoyi bu kadar kötü yönetenler hesap vermiyor en hazini bu ya..medya gücü propaganda gücü ellerinde halkı kandırıyorlar ya ne verirsek bu halk yiyor ya güya..Türkiye tarihinde Osmanlı tarihinde böyle bir şey yok..10 yıldır halka narkozu verdiler uyuyoruz valla .. particiligi bir bırakın ülke elden gidecek bu gidişle...ekonomi batık olunca bağımsızlık filan kalmaz hiç kem kum etmeye gerek yok.

    Yanıtla (10) (1)
  • Uçbey / 28 Mart 2024 01:40

    Oynamasını bilmeyen gelin yerim dar demesi gibi boş mazeret üreterek kafa karıştırmaya çalışıyorlar,ama maymun gözünü açtı.

    Yanıtla (6) (0)
  • SG / 28 Mart 2024 01:38

    Türk tipi başkanlik sistemi=, Canım ne isterse onu söylerim,canım ne isterse onu yaparım.

    Yanıtla (10) (0)
  • karar okuru / 28 Mart 2024 01:27

    'Ekonominin patronu benim. faiz sebep, enflasyon sonuçtur, bu da benim tezim' diyen bir muhterem. 10 bin lira emekli maaşı, 20 bin lira açlık sınırını açıklayamıyor. umarım yurdum insanı 31 martta bunu dikkate alır.

    Yanıtla (16) (1)
  • Ali Bal / 28 Mart 2024 01:24

    Halk secerse kimsenin birsey demeye hakki yok,demekki memnunlar. Herkese günaydin.

    Yanıtla (4) (1)
  • Muammer Karaarslan / 28 Mart 2024 01:16

    Ağzınıza sağlık hocam...

    Yanıtla (3) (0)
  • Dertli Levent / 28 Mart 2024 01:03

    Reis önümüzdeki hafta Mehdi yeryüzüne inecek dese emin olun milyonlar inanır. Ülkeyi sürüklediği bu fetret devri ortada iken hala oyu %10lara düşmedi. Psikiyatristler, sosyal psikologlar, siyaset bilimciler mutlaka bu konuyu bilimsel olarak analiz etmeli.

    Yanıtla (20) (0)
  • Okur / 28 Mart 2024 00:44

    Hoca güzel yazıyorsun en azından yanlışa yanlış diyebilen bir kulsun helal sana

    Yanıtla (14) (1)
  • yorgun / 28 Mart 2024 00:59

    Ama muhalefeti görmüyor.

    Yanıtla (2) (12)
  • Karar Okuyucusu / 28 Mart 2024 00:56

    Kaleminize sağlık Sn. Yazar. Maalesef bir inat uğruna güzelim ülkeyi 3 kuruşa muhtaç ettiler. Değil Mehmet Şimşek allame-i cihan olsa ekonomiyi düzeltme şansları yok çünkü bunların tıynetinde HUKUK diye bir kavram yok.

    Yanıtla (27) (1)
  • OkurM / 28 Mart 2024 00:38

    Arjantin'de de bir tiyatro var. Hangi dinden olduğu belli olmayan, her gün farklı bir dinin merkezinde görüntü veren farklı bir tür politikacı var orada da.. halk ekonomiyi duzelteceek akıllı bir adama muhtaç. Ama sandıktan bir demogog çıkıyor. Arjantin'le kuzey güney enlem boylam izdüşumunde miyiz? Coğrafya kader mi?

    Yanıtla (5) (0)
  • Tuna / 28 Mart 2024 00:32

    Anlamadığım Cumhurbaşkanlığı seçimlerimi kazanıp TBMM'de "...üzerime aldığım görevi TARAFSIZLIKLA yerine getirmek için bütün gücümle çalışacağıma Büyük Türk Milleti ve tarih huzurunda, namusum ve şerefim üzerine ant içerim" şeklinde namus ve şerefi üzerine yemin eden Erdoğan şimdi nasıl il il,ilçe ilçe Akp adayları için milletin vergileriyle miting yapıyor?

    Yanıtla (21) (0)
  • Fehmi / 28 Mart 2024 00:27

    Vallahi ahmet bey cok guzel anlattiniz helal olsun

    Yanıtla (10) (0)
  • F.A / 28 Mart 2024 00:25

    Gülmek ağlamak yetmiyor. Çıldırtmak en iyisi yoksa sakin kafayla gitmez.

    Yanıtla (8) (0)
  • yorgun / 28 Mart 2024 00:19

    Evet ekonomi kötü, eğitim, kültür vs. dede yol alınamadı, emekli, dar gelirli zorda, iktidarın hataları, şimdi b. başkan adaylarının yürüyüşünü engelliyor ve iktidarın artılarını gölgeliyor, bunlar doğru.BUNLARA RAĞMEN g.seçimde muhalefet iktidara layık görülmedi, dar gelirli, emekli, çiftçi, küçük esnaf vs.istisnalar dışında şehirlerde yine C. İttifakı demek zorunda kalıyorsa, muhalefetin, özellikle chp nin hiç mi yanlışı yok?

    Yanıtla (3) (22)
  • Okur / 28 Mart 2024 00:07

    Dipsiz kuyu diyenlere hain diyorlardı şimdi kendileri o noktaya geldi.

    Yanıtla (31) (1)